POMOCY !!! Próba wyłudzenia czy życiowe szczęście

08 Lut 2014, 17:24

witam, mnie tez próbuje naciągnąć na auto cwaniak oto korespondencja

Witam!

Doceniam twoje zainteresowanie!

Jestem lekarzem i ze wzgledu na prace przeprowadzilem sie do Szwecja. Mam tu nowa prace i zarabiam wiecej niz w Polsce. Przywiozlem samochód z Polski do Szwecja . Samochód zarejestrowany jest w Polsce. Mam piekny i nieskazitelny samochód dostepny do sprzedazy natychmiast. Nie przegap tej okazji! Mysle, ze to dobry interes!

Samochód jest w doskonalym stanie, bez uszkodzen, nigdy nie byl w zadnych wypadkach,zadnych rys nie ma, utrzymany byl w garazu, nigdy nie palili w samochodzie i zadnych kredytów nie brano na niego. Samochód jest w pelni oplacony.

Samochód posiada 2 kluczyki.

Wnetrze jest równiez w doskonalej kondycji.
Silnik równiez jest dobrym stanie, nie ma problemu z nim.
Samochód posiada pelna historie serwisu, takze ten samochód jest zarejestrowany w Polsce i jest to jeden z powodów, ze sprzedaje go w Polsce.
Samochód pojawi sie wraz z ubezpieczeniem równiez. Samochód ma wszystkie dokumenty.

Jezeli chcesz wiecej zdjec lub innych informacji o samochodzie, po-prostu daj mi znac w nastepnym e-mailu abyn mógl je wyslac.

PS: Czy moge miec swój adres e-mail, aby mozna bylo wyslac Ci kilka zdjec.

Pozdrawiam

.............................................................................................
[link do Tablica wygasł]
.............................................................................................
VW Golf TDI Navi

4,000 Euro

Rok produkcji: 2009
Przebieg (km): 185000
Pojemnosc silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 110
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Stan: Uzywany

Wyposazenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Lakier metallic, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokladowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS