REKLAMA
Witam, to mój pierwszy post na forum, ale nie wiedziałem gdzie szukać pomocy/porady.
Po krótce, znalazłem ogłoszenie w którym samochód na kieleckich blachach, narazie nie będę podawał szczegółów o wartości ok 38.000 ktoś wystawił za 14.000. Prześle wam po kolei odpowiedzi mailowe od Pana który jest sprzedającym.
"Witam,
Cieszê siê, ze sa Pañstwo zainteresowani moim samochodem. Sprzedajê ten samochód tak tanio, poniewaz kupilem tu w Anglii inny. Pochodzê z Polski. Jestem lekarzem i ze wzglêdu na pracê przeprowadzilem siê do Wielkiej Brytanii. Mam tu nowa pracê i zarabiam wiêcej niz w Polsce. Przywiozlem samochód z Polski do Anglii. Samochód zarejestrowany jest w Polsce. Prawdopodobnie sa Pañstwo zainteresowani tym, dlaczego sprzedajê go w tak niskiej cenie. Cena rynkowa samochodów z kierownica po prawej stronie jest w Anglii niska. Samochód ma kierownice po lewej stronie, jest to wersja europejska, oraz byl zakupiony w salonie w Polsce.
Samochód jest w doskonalym stanie, nie ma uszkodzeñ, bezwypadkowy. Nie posiada zadrapañ, garazowany. Nie palê, zatem samochód jest typowy dla osoby niepalacej.
Wnêtrze jest równiez w doskonalej formie.
Silnik jest równiez w bardzo dobrym stanie, nie ma z nim problemów.
Pojazd posiada pelna dokumentacjê serwisowania. Jest on równiez zarejestrowany w Polsce i jest to jeden z powodów, dlaczego sprzedajê samochód w Polsce. Samochód jest równiez ubezpieczony. Posiada wszystkie dokumenty.
Jeœli potrzebuja Pañstwo wiêcej zdjêc lub jakiekolwiek inne informacje na temat samochodu, proszê mnie o tym powiadomic w kolejnym mailu, abym mógl Pañstwu je wyslac. Równiez podam Pañstwu wiêcej szczególów na temat tego, w jaki sposób transakcja bêdzie sfinalizowana.
Czekam na Pañstwa odpowiedz mozliwie jak najszybciej. "
Niby nic podejrzanego zdjęcia samochodu były na jednym z kieleckich osiedli, myślałem ze chłop za granicą ale auto u nas ... teraz ciąg dalszy rozmów
"Witam,