POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

14 Paź 2011, 19:02

Sprawa przedstawia sie tak: jest to volvo s40 2.0d rok 2005 przebieg 150tys. problem pojawił się zaraz po kupnie auta z niemiec :? A mianowice problem polega na tym ze czasem nie moge go odalić przy dobrze nagrzanym silniku np. przejade 50km gasze i nie moge odalic . Krecic kreci jak szalony ale załapać nie może . A co najciekawsze jak ostygnie godzine, dwie pali na dotyk?? Byłem juz u nie jednego mechanika nawet w servisie volvo podpinany pod komputer i nie ma bledów nie mogą doiść o co chodzi. Zmienione zostały wtryski, pompa, nowe opragromowanie komputera i nic jak byl problem taj jest nadal!! Normalnie masakra!! Samochód juz 3 miesiace stoi u mechanika bo do jazdz sie nie nadaje . Fajnie gdzies jechac ale i wrocic trzeba a tu loteria odpali czy nie :lol:
KARGO
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: volvo s40 2.0d

14 Paź 2011, 22:44

Czujnik polozenia walka rozrzadu lub walu korbowego. Moze styki po prostu nie lacza, albo wymienic na nowy, ale to powinien sie check palic(teoretycznie).

A probowales go na popych odpalic, gdy nie pali na rozruszniku? Jestes pewny ze to nie wina akumulatora czy rozrusznika? Bo jak odpali na popych, to ktorys z czujnikow wtedy na 100% czy sam rozrusznik/akumulator.

Kompresje sprawdzales?
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

15 Paź 2011, 08:42

Akumulator jest nówka sztuka zaczełem wlasnie od tego , kasa wywalona w błoto. Nic to nie dało. Kompresja jest. Rozrusznik też raczej w porządku bo kreci ze mało silnika nie wyrwie . Na popych nie próbowałem niechce uszkodzić silnika. A może warto spróbować?? Ale jeśli to wina rozrusznika czy styków dlaczego pali na dotyk jak ostygnie??? W takim wypadku powinno się to zdarzać i na zimnym silniku?! Myśle że może chodzić o brak dolotu powietrza bądz paliwa??? Ale w czym tkwi problem??? Może ktoś ma jakiś pomysł badz wcześniej spotkał sie z czymś takim bo jak dla mnie to czarna magia :?
KARGO
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: volvo s40 2.0d

11 Cze 2013, 09:05

Witam mam identyczny problem i przypuszczam że do tej pory udało ci się ustalić co z twoją furką wieć będe bardzo wdzięczny jeśli zechcesz podzielić się rozwiązaniem problemu.
lws2
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 09 09 2000
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Leon
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

28 Cze 2013, 12:23

Mam pytanie, Mój tata posiada Volvo s40, ile zawory powinny wystawać z głowicy?
Kasia44
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Volvo s40
Silnik: 1.9 TD
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 1997

27 Sie 2013, 23:11

Hej kolejne widze ze mam kolejne volvo z tym samym problemem :( Znalezliscie usterke w waszym odnosnie tego odpalanie umnie to samo jak sie zagrzeje i go zgasza to po chwili gdy chce go ponownie uruchomic niezapali z po okolo10-15 minut od strzala normalnie poraszka zadnych bledow a takie jaja :shock:
kasa1984
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: FREELANDER 2.0 TD4 GS 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla Verso (2001–2007)
    Bazująca w znaczniej mierze na Toyocie Corolli 9. generacji, Toyota Corolla Verso została zaprezentowana w 2001 roku. Oprócz walorów w postaci do maksimum praktycznego wnętrza oraz bagażnika o pojemności 417/1760 ...