Pomozcie..jakie auto kupic do 7000zl ??

14 Lis 2010, 12:56

Witam.
Chciałbym kupić pierwsze swoje auto. Na ten cel chce przeznaczyc max. 7000zl. Szczerze mówiąc nie znam się na samochodach, nie wiem na jakiej pojemności silnik bądź inne parametry zwracać uwagę i wogóle co jest ważne podczas wyboru samochodu :cry:

Szukam czegoś nie drogiego, ekonomicznego, no i oczywiście żeby ewentualne koszty eksploatacji (czyli np naprawy) były nie wysokie.

Samochody, które biorę pod uwagę to seat cordoba albo ibiza, honda civic, opel vectra albo astra. Chciałbym samochód z rocznika 1997-1999.

Bardzo proszę o porady :smile:

Pozdrawiam.
gn21
Nowicjusz

Miejscowość: woj. Lubelskie

14 Lis 2010, 13:40

A nowszych byś nie chciał :grin:

Ja mam np. to [link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
james00796
Początkujący

Miejscowość: Prokowo

14 Lis 2010, 15:47

hym..fajne samochody chociaż corsy raczej nie chciałbym :neutral: kombi też odpada, nie podobają mi się takie samochody. Vectra przedstawia się bardzo ładnie, a takie pytanko, ile mógłby wynosić koszt założenia gazu? ja zupełnie się nie orientuję w takich kwestiach :neutral: myślisz że za takie pieniądze da rade kupić coś z roku 2000??
gn21
Nowicjusz

14 Lis 2010, 16:52

Założenie gazu zaczyna się od jakiś 1500zł ale najlepiej jest montować sekwencje ok 2500zł.A może tak Punto II które za te pieniądze kupisz z 2000r.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Lis 2010, 18:04

A czy nie lepiej kupić od razu samochód z instalacją gazową?

Może coś takiego?

barol91-co o tym sądzisz?
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk