Pontiac trans sport prosze o pomoc z silnikiem

14 Mar 2011, 22:18

mam problem. mam problem z pontiac trans sport. obroty silnika nagle spadaja. auto traci obroty i ciezko przyspiesza bylem u mechanika ale rozklada rece panowie bede wdzieczny za kazda podpowiedz
lucyfer
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: lodz

15 Mar 2011, 00:02

który silnik??
jak z odpalaniem na ciepłym silniku?? zaczął bym poszukiwania od zaworu EGR, może być zabrudzony albo już nie pracuje.
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Mar 2011, 18:58

silnik 2.3 v16 95r. na cieplym silniku bez problemu na zimnym gorzej po dluzszej jezdzie miedzy tlumnikami rura czerwona i strzela z wydechu

[ Dodano: 15 Marzec 2011, 17:59 ]
wczesniej byly szarpniecia na silniku
lucyfer
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: lodz

16 Mar 2011, 00:05

lucyfer napisał(a):silnik 2.3 v16 95r. na cieplym silniku bez problemu na zimnym gorzej po dluzszej jezdzie miedzy tlumnikami rura czerwona i strzela z wydechu

[ Dodano: 15 Marzec 2011, 17:59 ]
wczesniej byly szarpniecia na silniku


Wygląda jakby nie spala paliwa na cylindrach tylko dopala w wydechu. Brak iskry na którymś z cylindrów?
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

16 Mar 2011, 10:08

elektryka całkiem możliwa, jeśli na ciepłuym nie ma problemu a na zimnym jest szukał bym od cewki w stronę kabli ;)
ale jak był u mechanika to w zasadzie powinni to sprawdzić w 1 kolejności :shock: :roll:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Mar 2011, 20:06

druga swieca od lewej nie mozna odkrecic.Na zimnym silniku przy zapalaniu motor ma zatrzymane i kreci dalej. Mechanik podejrzewa ze urwal sie tlok. Czy jest to prawdopodobne???? Moim zdaniem gdyby urwal tlok drugi od lewej to bylo by go slychac. odpisac szybko
lucyfer
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: lodz

21 Mar 2011, 22:52

Bez przesady jakby urwał się tłok byłoby już po robocie :mrgreen: Świecę musisz wykręcić /lepiej na ciepłym silniku/.Sprawdź ciśnienie sprężania i iskrę na wszystkich świecach.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

21 Mar 2011, 23:30

w teorii istnieje taka możliwość w praktyce urwany tłok wychodzi przez blok lub przez głowice :mrgreen:
możliwe że nie tłok jest urwany ale na przykłąd posypały się pierścienie lub kawałek zaworu lub coś innego i "sklepeło" od spodu głowice i przy okazji świece (temu nie można jej odkręcić) ale to by było słychać... mocno słychać
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Mar 2011, 12:16

Zakładacie czarne scenariusze? :cry: a może po prostu jakiś mongoł tak dokręcił świecę, że bez rurki nie podchodź , ew. trochę krzywo mu się złapało i wkręcił na chama, a teraz ni jak nie można wykręcić, Co do teorii urwanego tłoka to przecież tłukłoby niesamowicie po odpaleniu, lub przy kręceniu w końcu powinien zablokować wał. :neutral:
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

22 Mar 2011, 16:58

swieca wykrecona. Nierowne cisnienie na cilindrach. Ile kosztuje regeneracja glowicy???
lucyfer
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: lodz

22 Mar 2011, 20:41

Nierówne to znaczy jakie? Cena remontu głowicy zależna jest od tego co będzie robione a możliwości jest sporo.Przy zdjętej głowicy warto zajrzeć do pierścieni.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995