Poszukiwany samochód do 5000

19 Sie 2017, 19:34

Witam,
przeglądając forum w poszukiwaniu auta zauważyłem, że w tematach z taką ceną raczej pomagacie znaleźć ogłoszenia z okolicy niż konkretne auta.

Mieszkam w Poznaniu, szukam samochodu głównie do jazdy po mieście, jednak kilka razy w roku robię trasę 350km, więc silnik typu 1.0 raczej się nie sprawdzi. Rozważam tylko benzynę (bez LPG bo się boję :) ), myślałem, że może 1.2 albo 1.4? Zależy mi oczywiście na jak najniższym spalaniu i utrzymaniu :D Celuję w małe autka, 3 drzwiowe (tylko nie seicento bo ostatnio kolanami prawie wybiłem sobie zęby).

Na początku myślałem o corsie, ale tyle tu wyczytałem o niej strasznych rzeczy, że jestem otwarty na wszelkie propozycje :)
Z góry bardzo dziękuję za pomoc !

Edit: zauważyłem, że ludzie sami szukają ogłoszeń, ale jestem tak zielony w temacie, że nie wiem za bardzo za czym się w ogóle rozglądać? Jakby ktoś mógł podpowiedzieć to będę wdzięczny :)
rka123
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 05 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Meriva 2010
Silnik: 1.4T 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Sie 2017, 10:59

Ok to jedyna corsa jaką znalazłem w okolicy (szukam max. 25 km od Poznania, bo nie mam auta żeby dojechać - zostaje ew pociąg :) ):
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - może dałoby się trochę stargować

Teraz punto - czy to ma szansę pokonać trasę 350km ?:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jak w przypadku cliowek? To chyba bardziej by dało radę na trasie:

A3 było moim pierwszym autem (młody i głupi miałem 1.8t :P teraz już bym się tak nie załatwił) i było jednym z przyjemniejszych aut jakim jeździłem - pytanie czy w tej cenie jest w ogóle sens się rozglądać, chociaż to wygląda spoko:
[link do oferty na Allegro wygasł]

Dodam, że szukam już zarejestrowanego auta, bo przerejestrować będę mógł dopiero w październiku.
Czy warto się rozglądać jeszcze za jakimś autem? Co sądzicie o tych z linków powyżej?
Z góry dzięki!
rka123