Poszukuję auta i proszę o pomoc w wyborze. Do 5000zł

29 Cze 2015, 00:40

Witam, jak w temacie poszukuję auto do 5000zł. Nie znam się tak na autach wiec zawitałem tutaj by ktoś mi coś doradził. Dojeżdzam do pracy 30km w jedną stronę więc dziennie robię 60km + czasami jakis wypad. Więc w grę wchodzą małe pojemności. Obecnie mam fiata cc z 98' i myślę o zmianie auta . Nie mogę narzekać na tego fiata cc , nigdy mnie nie zawiódł , mało pali ale po paru miesiącach poruszania się tym autem chce się czegoś więcej. Połowe tej trasy do pracy robię w mieście a druga połowa na drogach pozamiastowych więc nie wiem co będzie dobrym wyborem dla mnie. Kiedyś miałem fiata punto ale nie jest to dobre wspomnienie dla mnie. Czasami w nocy stanął mi w środku lasu można powiedzieć i siedziałem w środku do 6 rano aż jakieś pks zaczeły jeździć i nigdy więcej nie chce mieć takich nerwów więc szukam auta bezawaryjnego! Dodam jeszcze że myślałem o VW LUPO Pozdrawiam!
Krisseek
Nowicjusz

Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Cinquecento 98
Silnik: 700
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1998

29 Cze 2015, 06:13

Lupo odpada na takie trasy. Za 4-5k znajdziesz Daewoo Lanos/Nubira,Opel Astra F/Vectra B,Peugeot 306,VW Polo III/Golf III.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Cze 2015, 08:35

Jak na trasy to min. segment C.
Może jakaś Megane I FL?
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

29 Cze 2015, 11:57

A dlaczego VW LUPO nie nadaje się na takie trasy?
Krisseek
Nowicjusz

29 Cze 2015, 12:19

Krisseek napisał(a):A dlaczego VW LUPO nie nadaje się na takie trasy?