REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
bierz zamiennik, w oplach za dobrze ta blacha się nie trzyma więc znaleźć używany błotnik bez rdzy to jak dziewicę w gimnazjum (znajdzie się ale będzie ciężko). Przed zamontowaniem nowego błotnika warto go od wewnątrz dobrze zabezpieczyć sam rant pastą np http://www.boll.pl/masy-uszczelniajace- ... -pedzel-86 a resztę barankiem lub środkiem do zabezpieczeń profili zamkniętych.Lordani66 napisał(a):Na allegro jest jeden nowy zamiennik, świeżo malują na zamówienie
Oni chyba oferują polakierowane najtańsze zamienniki.Nie ma gwarancji że spasowanie będzie przyzwoite i odcień nie będzie raził po oczach. Raz takie coś montowałem i na przyszłość będę odmawiał.Lordani66 napisał(a):Na allegro jest jeden nowy zamiennik, świeżo malują na zamówienie
No weż przestań. Pewnikiem odnosisz się do alledrogo. Oryginał używany w kolorze tyle może kosztować. Zamiennik polakierowany też. Nowy sygnowany logo GM z serwisu, ale surowy do lakierowania już nie . Kapujesz ?Lordani66 napisał(a):o wlasnie tylko ze jest na odwrot, oryginaly kosztuja po 100-170, czasami kolo 200zl, a zamiennik gdzies 300zl.
My nie wiemy . To raczej Twoja inwencja.Jak znajdziesz gdzie takie cudo jest to napisz .Skorzystamy. Na razie temat zamykamy .Nie piszemy tutaj do czasu jak coś znajdzieszLordani66 napisał(a):Przyszedlem tutaj pytac raczej skad wyrwac dobre egzemplarze oryginalne