Praca silnika problem

28 Sty 2013, 13:52

Witam pochwaliłem się ze nie mailem żadnych problemów z moja astra g 1.6 8v do wczoraj,przejechałem 100metrow i auto zgasło nie chciało zapalić..;/kreci a nie zaskoczył zaprowadziłem do mechanika wjechał na warsztat z początku myślał ze przestawił się rozrząd ale okazało sie ze to nie to.i postał w cieple diagnoza słabe paliwo i przymarzło.i moje pytanie czy to jest normalne??druga sprawa to głośno motor pracuje Ciśnienie sprężania po kolji od rozrządu 9.9.11.7.chcialbym cos z tym zrobic nie wymieniając pol silnika.tzn ze ktos podejdzie po sprawdza.a nie moze to.moze to.trzeba kupic to.to i jeszcze to a potem się okaze ze na darmo pokupowałem to wszystko.ma ktos jakis pomysl?a ma na to jakiś wpływ katalizator(moze zapchany albo co)??z góry dziękuje za odp.pozdrawiam
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

28 Sty 2013, 20:11

Kolego za bardzo chaotycznie opisałeś całą sytuacje:/ nic nie rozumiem z Twojej wypowiedzi:/, zapytaj mechanika od kiedy w temp -10 marznie paliwo?? chyba gość coś Ci wciska:/ owszem jakbyś miał wode w baku i pompka ją pociągła to może zamarznąć ale nie paliwo!! czyli jak auto w cieple postało to zapaliło??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

29 Sty 2013, 08:45

tak bez problemu auto odpaliło jak postalo na cieple.i nie ma z nim problemu.u.kiedys juz tak miałem ze wjeżdżałem w jakaś ulice nagle zgasną.i kręciłem.kreiclem nic i dopiero po 10 minutach meczenia załapał(2 razy tak miałem ale sie obyło bez mechanika).a teraz musiałem na warsztat auto holować.a zawsze jak mi sie tak dzialo mialem wrazenie jakby auto zalewalo.Kolego co moze byc przyczyna??z gory dziekuje za odp
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

29 Sty 2013, 21:23

no jeszcze diesel to bym zrozumial ale benzyna? nie ma opcji. musisz bardziej poszukac przyczyny. np czy w czasie awarii jest iskra? moze jakis czujnik wilgotnieje. no i sprawdz czy dochodzi paliwo. Jak to sprawdzisz i bedzie ok to bedziemy myslec dalej
kamilszczak01
 

01 Lut 2013, 11:55

Witam po tamtej awari nie ma śladu.i to raczej na 100% benzyna bo nawet samochód nie chciał przyspieszać .zalałem teraz 20 litroow na lukoilu i jest ok.i motor ciszej chodz.ale zrobilem trase do kielc 110km w jedna strone.czyli w dwie ponad 200.a pod korkiem od oleju nadal masło miałem nie wiem co sie dzieje.co moze byc przyczyna??wiem ze jak samochód nie dogrzany tak może się dziać ale po takiej trasie??a wtym przypadku??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

01 Lut 2013, 16:50

ten nalot sam Ci nie zniknie :D jedna trasa na pol roku to za malo a moze to byc takze wydmuchana uszczekla pod glowica
kamilszczak01
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW ActiveHybrid 3
    Podwyższona sprawność, której towarzyszy lepsza dynamika samochodu BMW ActiveHybrid 3, to wynik połączenia cenionego i nagradzanego silnika spalinowego z innowacyjnym napędem elektrycznym. Technologia BMW TwinPower ...
    GT86 w specjalnej wersji Black Limited
    Był rok 1986. W radiu leciało Europe i utwór The Final Countdown, a w Azji z fabryk wyjeżdżały kolejne egzemplarze Toyoty AE86 Sprinter Trueno GT Apex w limitowanej wersji Black Limited. W hołdzie temu modelowi japoński ...

02 Lut 2013, 13:39

a jak to sprawdzić czy mi uszczelki nie wydmuchało??.jakie sa dodatkowe objawy??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

04 Lut 2013, 21:03

najczestsze objawy na plyn w oleju albo odwrotnie no i spadek mocy
kamilszczak01