08 Wrz 2011, 12:58
kolego magi60 nie masz racji
ja tez tak myslalem ze zawieszenia wielowahaczowe izolują nas od drogi dopóki nie kupilem volvo s40 z 96r. ono tez ma zawieszenie wielowahaczowe tak? z przodu i z tylu?
no i co auto twarde i sztywne jak ch...a, mialem luzy powymienialem (sworznie wahaczy) i to by bylo na tyle, luzów juz niema geometria zrobiona ale jadąc po latach to czuc je bardzo, tz bardzo czuc wszystkie nierównosci i do tego bardzo glosno je slychać w kabinie a jadąc przez dziury słyszy sie głośne łupnięcia
przed progami trzeba do 0 zwalniac i na 1 przejehezdzać to samo przez tory, albo przez jakies roboty drogowe
w innym aucie jedziesz na 2 jadąc 20-30km/h i nie cuzjesz tego a w s40 jadac na 1 z minimalną prędkością i to słyszysz i czujesz dizury i są takie nie przyjemne lupnięcia
jechalem audi 80, golfem 2, 3, astra 1, corsą b, c, d, vectrą 1, 2, passatem b4 b5 , bravą itp i te auta mimo zwyklego zawieszenia są o wiele, bardzo wiele wygodniejsze i bardziej komfortowe i mają duzo cichsze zawieszenia i na pewno tansze i mniej usterkowe