
Promocją zostały objęte wybrane modele z rodziny ’i’ – i10, i20, i30, i30cw oraz nowy ix35.
Klient ma czas na skorzystanie z upustu do końca września 2010, a zniżki wynikające z wykorzystania kuponu łączą się z obowiązującymi w danym momencie promocjami.



Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z promocji i zakup nowego samochodu mogą zaoszczędzić od 1 200 do 3 000 PLN w zależności od wybranego modelu.
Dzięki takiej kampanii Hyundai chce zachęcić osoby planujące w najbliższym czasie zakup auta do sprawdzenia oferty tej marki i realnego zapoznania się z wysoką jakością oferowanych przez Hyundaia samochodów.
Powodem do wprowadzenia akcji stały się badania przeprowadzone przez Dom Mediowy MPG na zlecenie Hyundai Motor Poland, dotyczące postrzegania przez Klientów ważności jazd testowych w procesie podejmowania decyzji zakupu samochodu.
Wyniki badań wykazały, że według 86% ankietowanych możliwość odbycia jazdy jest istotnym aspektem wpływającym na ich decyzję. Jednak ponad 42% pytanych osób oceniło jedynie na 3 (w sześciostopniowej skali) dostępność jazd testowych w salonach dealerskich w Polsce.
Mając na uwadze tak fakt, Hyundai chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów i jak najbardziej ułatwić dostępność do jazd próbnych w swoich salonach.
Akcja "Prawo do jazdy dla wszystkich" będzie szeroko wsparta komunikacją marketingową.
Szczegółowych informacji udzielają Dealerzy marki Hyundai.