Powodów spadku mocy silnika może być dużo. Np.
1. mieszanie sie dwóch paliw jednocześnie - zakręć zawór gazu na butli i sprawdz czy się poprawiło.
2. układ zapłonowy - świece, przewody WN, cewki ( moc iskry ). Piszesz, że świece są ok. Ale co to znaczy? Że były wymienione? Świec przecież srawdzić jako tako nie można. Ten element się wymienia na nowy, żeby mieć 100% pewności. Tym bardziej, że koszta niewielkie.
3. filtr powietrza - zabrudzony ogranicza dopływ powietrza do składu mieszanki.
4. wtryskiwacze - mogą podawać za małą ilośc paliwa. Zalezy jaką masz instalację LPG - czy wykorzystuje wtryskiwacze benzynowe czy nie
5. kąt wyprzedenia zapłonu - czujniik spalania stukowego albo czujnik położenia wałka rozrządu - niewłaściwie ustawiany kąt stayczny
6. czujnik uchylenia przepustnicy - przepustnica może się nie otwierać do końca
7. sonda lambda - przez nieprawidłowe odczyty sterownik może głupieć
8. zawór EGR, ale tu zazwyczaj wyskakuje błąd w postaci
kontrolki Mpoim zdaniem, trzeba podłączyć się pod komputer i sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy z obciążeniem.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...