Problem Audi 90 b4 sport/coupe

17 Sty 2013, 18:45

Witam wszystkich użytkowników forum.

Mam pewien problem z Moją audi 90 b4 2.3 E+NG 1994r problem polega na tym iż bardzo ciężko kreci rozrusznik, auto praktycznie nie ma ładowania na wskaźniku pokazuje 12-13V gdy włączam światła,ogrzewanie,radio raptownie spada nawet do 9V podczas jazdy przy zwiększaniu obrotów światła zamiast się rozpalać, gasną... Wracając do tematu odpalania Audi kupiłem nowy akumulator, alternator rozbierałem rozrusznik wszystko wydaje się okey a nadal bez żadnych pozytywnych zmian... Proszę o rady i z góry dziękuje Pozdrawiam
didoza16
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 12 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Audi 90 b4
Silnik: 2.3 E+NG 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

17 Sty 2013, 21:32

Cóż,wystarczy tylko walnięty regulator napięcia,wymiana i po problemie.Najlepiej oddaj alternator do sprawdzenia,ładowanie porządne musi być,zniszczysz akumulator chybcikiem,jeśli to będzie regulator kup firmy CARGO :!: .
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8576
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Sty 2013, 21:51

Regulator napiecia tez wymieniałem. Sprawdzilem chyba wszystko co bylo mozliwe ;/
didoza16
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 12 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Audi 90 b4
Silnik: 2.3 E+NG 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

17 Sty 2013, 22:11

Diody wzbudzania i prądowe sprawdzałeś ?
Diody wzbudzania w starych alternatorach mozna szybko sprawdzić bez demontażu.
Do wyjścia gdzie jest podłączony cienki kabelek od kontrolki podłączamy plus może być
bezpośrednio z plusa akumulatora najlepiej przez amperomierz, na zgaszonym silniku powinno być ok. 2,8A.
Uruchamiamy silnik i mierzymy napięcie woltomierzem, nie patrzymy na kontrolkę.
Jeżeli mamy napięcie rzędu 14V to diody wzbudzania do wymiany. Alternator wtedy jest wzbudzany z akumulatora. Kabelek po próbie należy odłączyć.
Diody prądowe sprawdzamy żarówką i np. prądem z akumulatora.
Jak diody są OK to sprawdzamy przejścia do masy.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

17 Sty 2013, 22:22

Jutro posprawdzam i napisze co i jak :) mam nadzieje ze juz uda sie cos zrobic bo juz trace nadzieje xd
didoza16
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 12 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Audi 90 b4
Silnik: 2.3 E+NG 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

18 Sty 2013, 13:12

Sprawdzilem wszystko co radziliscie i nadal to samo nie laduje i praktycznie wgl nie chce odpalac (bardzo slabo kreci) rozrusznik ez jest okey :(
didoza16
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 12 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Audi 90 b4
Silnik: 2.3 E+NG 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Crafter "Van of the Year 2017"
    Nowy Crafter marki Volkswagen Samochody Użytkowe, produkowany wyłącznie w fabryce w Białężycach koło Wrześni, pod wieloma względami wyznacza standardy wśród aut dostawczych. Samochód ma bardzo bogate wyposażenie ...
    VW up! GTI z silnikiem o mocy 85 kW/115 KM
    Volkswagen wprowadza na rynek nowego up!-a GTI – model o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem, sportowym zawieszeniem i typowymi wyróżnikami aut GTI na nadwoziu i we wnętrzu. up! w wersji GTI dostępny ...

18 Sty 2013, 15:08

No to weź sprawdź mocowanie klem,kabel masowy,masowanie silnika,naturalnie jeśli jesteś pewien,że alternator jest sprawny.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8576
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

19 Sty 2013, 09:15

Dzieki za wszystkie rady :) Tak jak napisał PhantomASA1 kabel od masy silnika był przerwany, wymiana i po problemie :) ladowanie jest pali jak należy :) dzieki jeszcze raz i Pozdrawiam
didoza16
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 12 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Audi 90 b4
Silnik: 2.3 E+NG 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994