Problem bmw 528ia e39

19 Mar 2018, 09:11

Witam.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
Podczas jazdy samochód zaczął tracić moc, nie reagował na gaz. Nagle zgasł. Po próbie odpalania silnik kręcił ale nie chciał odpalić, tak jakby brakowało mu paliwa. Zaczęliśmy z mechanikiem od wymiany filtra paliwa - pomogło na 15 km drogi - samochód zgasł i nie chciał zapalić. Po odkręceniu odpowietrznika na silniku w ogóle nie leciało paliwo, ani powietrze, kompletnie nic. Tak więc wymieniliśmy pompkę paliwa tą z baku. Na początku było dobrze, działało wszystko jak trzeba. Po przejechaniu 50 km silnik zaczął tracić moc, przerywać tak jakby się paliwo skończyło i zgasł. Odkręciłem odpowietrznik i najpierw leciało powietrze, potem paliwo, ale nie chce odpalić.
W czym może tkwić problem ?
lk0093
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 07 2011
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW 528iA
Silnik: 2.8
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

19 Mar 2018, 09:16

Sprawdz jeszcze raz pompkę paliwa czy pompuje. Kupowałeś nową czy używkę?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16735
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Mar 2018, 09:27

używkę oryginalną
według mnie to nie bedzie jednak pompka bo na obydwu dzieje sie to samo...
lk0093
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 07 2011
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW 528iA
Silnik: 2.8
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

19 Mar 2018, 21:27

no to gdzie te paliwo skoro na listwie nie ma ciśnienia?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16735
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Mar 2018, 22:05

Dużo masz tego paliwa w zbiorniku?
gber44
 

20 Mar 2018, 10:46

Głupie pytanie: ile masz paliwa w baku?
W E46 miałem taki przypadek, że pompka przelewowa w baku była na wykończeniu i jak poziom paliwa spadał do ok. 1/4 baku, auto stawało z braku paliwa. Na początku nasłuchałem się, że zamienniki pompek są do niczego i kupiłem rzekomo sprawną używkę. Problem powrócił praktycznie zaraz...
Dopiero kupno nowego zamiennika rozwiązało problem. Teraz paliwo można wyjechać do zera :)
Także to, że zamieniłeś na używkę oryginał, to wcale nie jest gwarancja, że będzie lepiej.
solti
Początkujący
 
Posty: 76
Prawo jazdy: 17 12 1997
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Ford Fiesta, BMW E46
Silnik: diesel + benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi S8 Samochodem Roku Playboya 2012 - Luksus i Sport
    Audi S8 zwyciężyło w kategorii "Luksus i Sport" w tegorocznym plebiscycie Samochód Roku organizowanym przez magazyn Playboy. Tegoroczna edycja była już dziewiętnastą. Jak co roku, jury złożone z autorytetów ...

20 Mar 2018, 12:57

No to właśnie kolego chodzi mi oto, że może pompka nie zassysać paliwka. :)
gber44
 

03 Kwi 2018, 08:37

witam koledzy
pompke wymieniłem na uzywke i problem nie znikł lecz ustąpiły objawy
jest tak jak kolego mówisz w tym Twoim e46 - wskażnik pokazuje 15 litrów a samochód gaśnie z braku paliwa. zatankuje tak że jest ponad 15 litrów i jezdzi jak należy.

wymienic pompke na nowa i problem ustapi ?
lk0093
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 07 2011
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW 528iA
Silnik: 2.8
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999