Problem - elektyrka Safrane, brak stopu oraz ...

29 Lis 2008, 04:06

Witam !
Może ktoś z was już miał coś takiego lub wie o co chodzi, mianowicie, pewnego razu przestał świecić mi stop, myśle żarówka ale nie, wymiana nic nie dała, myśle bezpiecznik, też nic, co to może być jak to odnaleźć ?. Druga sprawa to gdy włączam wsteczny (mam automat) zapala mi się kontrolka od przeciwmgielnych i nie pali się światło wsteczne z tyłu na klapie, ta sama kontrolka zapala się gdy klikam przycisk ogrzewania tylnej szyby :( może jakaś wilgoć się wdarła czy coś, może macie jakieś pomysły ? od czego zacząć nie chce jechać do elektryków, jestem studentem i nie mam dużo kasy póki co:)

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
Elo Elo Nieświadomi się śmieją !
bugija
Nowicjusz

Miejscowość: Iwonicz
  • 29 Lis 2008, 23:00

Ok, widze że nie spotkaliście się z takim przypadkiem, pociągnąłem prąd od prawego stopu i chodzą oba nie wiem co to jest, co do wstecznego, to dziwne, jest jakiś problem z prądem, z dawkom, ponieważ światła wsteczne świecą ale bardzo bardzo słabo, wyjąłem jedną żarówkę, bo są po obu stronach klapy, i jedna świeci w miarę widocznie to samo jest z przeciwmgielnymi tylnymi są w tej samej kostce co żarówki wstecznego, kontrolka na stacyjce przeciwmgielnych tylnych dalej świeci, gdy wrzucam wsteczny lub podgrzewanie tylnej szyby... to dziwne... :/

Pozdrawiam
    Elo Elo Nieświadomi się śmieją !
    bugija
    Nowicjusz

Miejscowość: Iwonicz

29 Lis 2008, 23:23

Spróbuj poprowadzić dodatkową masę do tylnych reflektorów.Najlepiej prosto z akumulatora jakimś dodatkowycm przewodem.Sprawdz też napięcia na złączach wiązki tylnej.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000