[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
(w skrócie, film przedstawia jak wymienić sprzęgło bez odkręcania ramy silnika i bez wyjmowania skrzyni biegów)
Jak auto było jeszcze w powietrzu, spróbowałem zmieniać biegi. Efekt był taki że wszystkie biegi wchodziły (to znaczy dało radę je wrzucać dźwignią zmiany biegów) ale koła obracały się z tą samą prędkością jak na biegu jałowym, czyli bieg wszedł ale brak efektu.
Jak zdjąłem auto z learków i próbuję wrzucać bieg z wciśniętym sprzęgłem, nie daję rady wrzucić żadnego. Czuję mocny opór przy próbie wrzucenia biegu na 1-5, a przy próbie wrzucenia wstecznego oprócz oporu słychać też ten charakterystyczny grzęchot wadliwej zmiany biegu. Dodam, że jak próbuję na siłę dociskać któryś bieg (1-5) to samochód zaczyna ruszać do przodu, no ale i tak nie daje rady żadnego biegu "przecisnąć" przez ten opór.
Wygląda na to że klej którym przykleiłem sprzęgło do docisku sprzęgła nadal trzyma. (musiałem to przykleić bo nie dało rady wsadzić przyrządu do centrowania przez tą szparę, czyli wycentrowałem, przykleiłem wycentrowane i tak wsadziłem do skrzyni). Może być że to trzyma ten klej? Jeśli tak to jak go teraz oderwać bez rozkręcania wszystkiego spowrotem? Kleju nie było dużo, 3 krople superglue w trzech miejscach. Ale samochód stał całą noc z tym klejem także mogło dobrze zastygnąć.
A jeśli to nie klej to może tutaj coś wyregulować:
Boże!!! Widzisz i nie grzmisz. Takie wymiany na lewarku sa po 1 dla kogoś kto ma o tym pojęcie a po 2 czas spedzony na utrudnieniach nie jest warty oszczędności Nie mogłeś wycentrowac tarczy bo robiłeś to w złej kolejności. Składasz do kupy docisk z tarczą łapiesz lekko śrubkami i dopiero teraz centrujesz, jak jest wycentrowane to dokrecasz śruby z odpowiednia kolejnością i siłą.
Pod żadnym pozorem żadne kleje czy smary nie mogą sie tam znajdować. Rozumiem ze skrzynie skręciłeś na chama . Tak sie kończą takie dość poważne prace jak ktoś łapie sie bez wiedzy. Co z wysprzeglikiem? Rozpinałeś go? Łożysko oporowe wymienione?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
"Rozumiem ze skrzynie skręciłeś na chama", nie było na chama, ale tak z wyczuciem, ale dzięki za uwagę bo i pewnie za mocno dałem. Nie ma tu wysprzęglika bo to nie hydraulika. Łożyska oporowego nie wymieniałem.
Zabieram się za rozkręcanie, bo inaczej chyba nie pójdzie
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD - test spalania Jak wykazał test, napęd przenoszony wyłącznie na jedną oś jest gwarancją niższego spalania. RAV4 w tej wersji sprawdzi się jako samochód firmowy gwarantujący wysoką wartość rezydualną. Za dobre osiągi odpowiada hybrydowy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.