23 Paź 2011, 09:44
Insntalacja LPG to sekwencja? Moze reduktor jest walniety, podjedz z tym do gazownika, zestaw uszczelniajacy do reduktora to jakies max 200zl z wymiana jak nie potrafisz sam wymineic, odrazu zrob regulacje gazu + wymien filtr gazu, zaplacic powinienes lacznie z 200-250zl.
Predkosciomierz to zalezy, moze ci kabel nie laczy w ktorym miejscu, lub czujnik, ale to jest maly problem.
A poduszki to pewnie nie masz, jak kontrolka sie swieci aka autko po dzwonie.
Na rezerwie z 100km zrobic powinienes raczej, od momentu sie jej zapalenia oczywiscie.
Z tym gazowaniem auta, to moze byc gdzies zwarcie w ktorejs wziazce przewodow, tym bardziej ze autko pewnie po dzownie i ktos mogl kable sam recznie "sztukowac", zeby bylo taniej niz wymienic wiazke przewodow na orginalna. Moze to tez byc wina przepustnicy(lub nieszczelnego dolotu) czy silnika krokowego, ale podjedz pierw do gazownika, moze reduktor rzeczywiscie jest kompletnie nieszczelny i autko dostaje za duzo gazu, stad skaczace obroty.
Rozrzad to nawet sie wymienia co 60-80k km, dla swietego spokoju, nie patrzac na zalecenia producenta.
Olej z filtrem sie wymienia co 15k km, jak nie wiesz kiedy byl wymieniany to wymien, filtr powietrza, to mozna wyjac i zobaczyc w jakim jest stanie. Nalezy tez wymienic plyn chlodzacy i hamulcowy jak nie wiesz kiedy byl wymieniany, co 4 lata sie powinno wymianiac. Tym bardziej ze zima sie zbliza, a nie wiesz czy tam nie masz wlane pol na pol wode zwykla i ci to mozne nawet zamarznac. Plyn do spryskiwaczy zimowy tez sobie odrazu wlej.
Tak czy inaczej podjedz wg mnie pierw do jakiegos gazownika, niech on okresli stan instalacji i co w niej wypada zrobic, a potem dalej mysl co z tym autkiem robic.
Troche kapcia kupiles, chyba ze cena byla adekwatna do stanu autka...