Problem z Astrą F

08 Kwi 2016, 23:25

Witam, od niedawana jestem właścicielem Opla Astry F, 96 r. 1,4 silnik, benzyna. Otóż u mechanika po zakupie wymieniłem rozrząd, świece, filtry, olej oraz parę rzeczy na przodzie w zawieszeniu. Dziś po zrobieniu 100km na pełnym baku, udałem sie na stację, aby zorientować się mniej więcej ile samochód pali (wlałem 10l O.o, ale nie o tym ). Gdy zatrzymałem auto, aby ustąpić pierwszeństwa, zgasł i nie chciał odpalić- chwycił dopiero za 6x. Wjechałem na stację ustawiłem sie w kolejce do dystrybutora i znowu to samo, zgasł i nie chciał odpalić- powtórzyło się to jakieś 3x jeszcze. Może to być wina przepływomierze ? Wystepuje on w tym aucie(w internecie czytałem ze nie). Czy ma z tym coś wspólnego okropnie duże spalanie jak na ten silnik ? Dodam, że przed oddaniem auta do mechanika, po zatankowaniu go do pełną zgasł podczas jazdy 2x ale odpalił do strzału.
jaco222
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 28 01 1998
Auto: Opel Astra F

10 Kwi 2016, 13:01

Zacznij od wymiany filtra paliwa i od zmiany stacji benzynowej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

10 Kwi 2016, 14:17

Sprawdź węzyk co łączy kolektor ssący z MAP-sensorem.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

16 Kwi 2016, 12:47

Może to być problem z modułem zapłonowym ? Bo on gaśnie raczej na niskich obrotach podczas postoju na światłach ?
jaco222
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 28 01 1998
Auto: Opel Astra F

16 Kwi 2016, 13:40

Ja bym zaczął od najsłabszego punktu Opli ,czyli EGR.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)