Problem z centralnym zamkiem w golfie 3 !!!! :(

18 Paź 2008, 13:06

otóz centralny nie działa w golfie 3.
czy ktos wie jak odlaczyc calokowicie centralny by zamykac kluczykim?

bo teraz to nawet kluczykiem sie nie da zamknac zadnych drzwi!!!

jak wczesniej zamykalam kluczykiem od pasazera bo od kierowcy sie nie dalo to bylo tengo a teraz jak sie wklada kluczyk do drzwi pasazera to jest luz i nic nie zamyka! co mam zrobic . prosze o rade:) [/b]
MARZENA20
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: b-stok
  • 18 Paź 2008, 13:50

    Do sprawdzenia siłowniczki centralnego jak i cięgna zamka.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Paź 2008, 13:53

    i jak je sprawdzic? a wiesz jak calkowicie wywalic centralny zeby tylko na kluczyk sie zamykal golf?
    MARZENA20
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: b-stok

    18 Paź 2008, 14:52

    Wystarczy np. odłączyć zasilanie modułu.A siłowniczki żeby sprawdzić musisz zdjąć tapicerkę z drzwi - pod nią są siłowniczki i cięgna zamka.I bez tego się raczej nie obejdzie - musisz posprawdzać właśnie te cięgna(takie pręty),czy one nie blokują za sprawą siłowniczków zamka wdrzwiach.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Paź 2008, 15:41

    . Witam . Centralny chyba masz dobry . Problem może tkwić w mechanizmie klamki . Tam jest łącznik wkładki z zamkiem . Urywa się to dość często , a objawem jest luz na kluczyku . Proponuje najpierw wymontować klamki i zobaczyć czy aby tak nie jest . Jeśli urwane , wymienić najlepiej całe kpl. klamki . Na allegro są zdjęcia takich klamek i można podpatrzeć jak to ma wyglądać .
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4833
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    18 Paź 2008, 16:23

    EHHEH dziekuje slicznie za podpowiedzi:))) ja dzis zdjelam tapiecerke z dzwi hehe i popatrzylam i zalozylam ja tak jak byla:) wiadomo co dziewczyna moze zrobic hehehe
    MARZENA20
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: b-stok
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Alfa Romeo 1600 Spider "Duetto", 1966 rok
      1600 Spider "Duetto" zadebiutował w 1966 roku, prezentując się w oryginalnym i niekonwencjonalnym wzornictwie - dzieł Pininfarina - który wyraźnie odróżniał się od innych wersji z gamy Giulii, dzięki niskiemu ...
      BMW M1 Hommage 2008
      Koncept zbudowany w celu uczczenia dwóch protoplastów: BMW M1 (1978) oraz BMW Turbo (1972). BMW M1 Hommage potwierdza zatem przywiązanie marki do historii i demonstruje sposób, w jaki dziedzictwo BMW ...

    18 Paź 2008, 18:52

    Skoro już zdjęłaś tapicerę,to już wiesz jak to zrobić :) .Zdejmij ją raz jeszcze,włóż kluczyk do zamka drzwi i kręć nim w obie strony i patrz,czy cięgno(ten drucik),podąża za ruchem kluczyka.Jeżeli kluczyk się kręci,a cięgno stoi w miejscu,to jak pisał kolega wymień klamki.A jezeli luz jest na innym elemencie,to trzeba go zlikwidować - luzy robią się najczęściej na plastikowym łączniku tych cięgien,albo te łączniki pękają.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Paź 2008, 19:46

    O ile mnie pamięć nie zawodzi , aby wymontować klamke nie ma potrzeby demontażu tapicerki drzwi . Po otwarciu drzwi na wysokości klamki jest pod zaślepką śruba . Trzeba ją odkręcić i klamke wyjąć do tyłu odchylając ją na zewnątrz . Wtedy widać co zepsute lub nie ( oczywiście w klamce ) Jak wszystko ok to ściągaj tapicerke , ale ( o ile mnie znowu pamięć nie zawodzi ) wiele tam nie zobaczysz . Ten łącznik wkładki z zamkiem wchodzi bezpośrednio w podłużne wycięcie do zamka .Jedyne cięgła to chyba do tzw guzika i na pewno do klamki wewnętrznej . A one nie mają raczej nic do rzeczy . No chyba że ktoś żle to poskładał w całość i się klinuje . Tak że jeżeli nie możesz zamknąć auta , to najprawdopodobniej jest pęknięty łącznik lub uszkodzony sam zamek drzwi . To pierwsze zdarza się najczęściej . Znalazłem ten element ( nie musisz kupować nowych klamek ) [link do oferty na Allegro wygasł] , ale trzeba zdjąć tapicerke i wygrzebać z wnętrza drzwi sprężyne , która jest niezbędna , a mogła tam zlecieć .Chyba że podczas wyjmowania klamki założysz że jest pęknięty ten rygielek i zrobisz to umiejętnie , to i ową sprężyne wyjmiesz .
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4833
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    20 Paź 2008, 16:19

    zdjąć to ja umiem ale naprawic to nie bardzo hhehheheh tylko hcce wiedziec i zabłysnąć przed osobą która mi to wykona hehehhe ale to co piszecie to wiem o co tu chodzi:P
    MARZENA20
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: b-stok