Problem z farbą / lakierem

12 Wrz 2008, 12:39

Witam

mam problem z farbą, podczas malowania elementu zaczeły wyskakiwać mi dziwne plamy, farba nie rozprowadza się równomiernie, tylko zlewa się w prążki :P , po rozmowie z lakiernikiem dowiedziałem się , że problem tkwi w podkładzie , jednak po zmianie go na inny problem nadal sie powtarza
po tym jak farba przyschła kolejna warstwa kryje tak jak trzeba ,więc wnioskuje , że problem nadal tkwi w lakierze ?!! powiedzcie jak mam sobie z tym poradzic?

[link wygasł]
[link wygasł]

podkreślam jestem lakiernikiem amatorem :P

[/img]
magnuspro
Nowicjusz

• 12 Wrz 2008, 12:47

*problem nadal tkwi w podkładzie oczywiscie
    magnuspro
    Nowicjusz

12 Wrz 2008, 17:05

Może jest za gęsta i trzeba trochę rozcieńczalnika dodać, czasem jak masz podłoże źle przygotowane i jest nie odtłuszczone potrafią się robić oczka i też się dobrze nie rozprowadza. A może masz zły pistolet do malowania, sprężone powietrze nie jest czyste, może być naprawdę dużo czynników i trzeba by je po kolei eliminować to może w końcu wyjdzie w czym jest problem.
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
    Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2016

12 Wrz 2008, 20:09

Daj pierwszą warstwe bardzo cienką , a każdą kolejną coraz grubszą . A wogule ze zdjęć to niewiele wynika . To jest lakier bazowy , czy akryl jednowarstwowy ?
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

13 Wrz 2008, 09:16

jest to baza, dając bardzo cienką warstwę farba nadal nierównomiernie kryje
    magnuspro
    Nowicjusz

13 Wrz 2008, 21:53