Problem z gazem.

17 Lut 2014, 11:59

Dzień dobry,
stałem się posiadaczem autka marki Punto 1.1 8v. z gazem (niedawno bo w piątek ;) ). Do wczoraj było OK.
Samochodzik jeździł i na gazie i na benzynie. Rano troszeczke trzeba było poczekac nim się przełączył na gaz (25 st. lub 2000 obr.). Dzisiaj zauważyłem, iż samochód co prawda przełączył się na gaz (słychać przejście), ale tylko na chwilkę i później (po chwili) wrócił na benzynę (dioda nie świeciła światłem ciągłym tylko przerywanym). Gaz jaki tutaj jest to LANDI RENZO / LSC-ER. Na pewno w zbiorniku jest gaz bo w sobotę zalałem do pełna. Butla: 34/565. Dokładne oznaczenia gazu to: reduktor landi SE81, elektrozawór: MED. Nie znam się za bardzo na tym. Co to może być za przyczyna lub co mogło strzelić ? Do pracy mam 12 km. więc na pewno by zadziałał w końcu, ale jednak nie. Co mogło się stać ? Może jakis reset ? Czujnik ?
Dzięki
piotrusbor
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

19 Lut 2014, 15:44

Czy przełącznik to taki kwadracik z jedną żółtą diodą? Czy miga tak samo jak przed przejściem czy wolniej?
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

20 Lut 2014, 12:07

Tak, taki mały z jedna i jedyną diodą. Już znalazłem odpowiedź na swoje pytanie w starym manualu od gazu gdzieś w sieci. Tak te migotanie to czujka od REZERWY ;) (a miga wolniej jak "pokazuje" stan gazu). Dzięki
piotrusbor
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

20 Lut 2014, 21:12

Spoko. Tak myslałem
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...