Problem z grzaniem - powietrze nie jest tak ciepłe jak wcześniej

27 Sty 2019, 21:53

Czyli trzeba by rozbierać cała deskę? Ta klapa znajduje się gdzieś zaraz koło nagrzewnicy? Czy chodzi o te na dole za schowkiem?
Lisek223
Nowicjusz
 
Posty: 33

27 Sty 2019, 22:44

Niestety nie wiem, gdzie w twoim samochodzie są te klapy. Warto też zrobić test klimatronica. Może on pokaże coś konkretnego.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Sty 2019, 23:52

A co tu szukać w klapach jak on pisze że nagrzewnica nie jest ciepła w całości......
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16683
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Sty 2019, 08:13

Węże on nagrzewnicy są gorące czyli nagrzewnica powinna być dobra. Jak sprawdzić ten klimatronik?
Lisek223
Nowicjusz
 
Posty: 33

28 Sty 2019, 11:03

To ze węże od nagrzewnicy sa gorące to nie znaczy ze nagrzewnica też bo moze być zatklana, przepływ bedzie a nagrzewnica tylko letnia. Klimatronik to podmiana najprościej
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16683
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Sty 2019, 11:32

Czyli jedyne wyjście to dobrać się do nagrzewnicy?
Lisek223
Nowicjusz
 
Posty: 33
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Adaptacyjne światła AHS (2012)
    Opracowany przez japońską markę Lexus, system adaptacyjnych świateł drogowych AHS (Adaptive High-beam System) pozwala maksymalnie wykorzystać moc świateł drogowych, nie oślepiając innych użytkowników drogi. To rozwinięcie ...

02 Lut 2019, 22:44

No a nie ma tak, że jakby nagrzewnica była zapchana, to wąż powrotny nie będzie tak samo ciepły jak wąż dopływowy?
No i zawsze można ( jeżeli jest dostęp od strony silnika ) sprawdzić przepustowość nagrzewnicy wężem z wodą. Ale to raczej nie teraz, jak jest zimno. Inny sposób, to po prostu dostać się do nagrzewnicy i sprawdzić organoleptycznie czy jest gorąca przy nagrzanym do 90 stopni silniku.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Lut 2019, 22:33

Wężem już kiedyś sprawdzałem to normalnie leje. No właśnie żeby dostać się do nagrzewnicy trzeba cała deskę rozebrać
Lisek223
Nowicjusz
 
Posty: 33