29 Kwi 2009, 12:12
Witam...co do zawieszenia to potwierdzam,że wahacze wytrzymują długo...ale tylko w Niemczech!!! W Polsce to jest 30-50tyś.km...ponadto przepalające się żarówki nawiewów i problemy z elektryką,prowadnice szyb(plastiki padają),zamki i moduł komfortu w drzwiach,siedzenie kierowcy łapie luzy na regulacjach,luzy w kierownicy,parujące klosze,a co do silników to zębatka rozrządu wału korbowego(przerabiałem w TDI),i uszczelki pod głowicą lubią puścić również w benzynach,simmering skrzyni,problem z dwójka to chyba w każdym VW z przebiegiem,przeguby no i przepływomierz...i pewnie zaraz ktoś napiszę,że to w każdym aucie się dziej...tylko,że mam focusa 1.8TDDI z przebiegiem 320tyś.km i nic takiego nie zauważyłem...VW obniża jakość swoich produktów niestety!!! Widać to nawet po testach awaryjności...Pozdrawiam
Seat Toledo 1.9D
Ford Escort 1.8TD Intercoler