REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
lukiwch napisał(a):Dobrze słyszałeś. Powiem więcej, A4 ma takie samo zawieszenie. Przemyśl czy na pewno jesteś za kupnem wyżej wymienionych aut.
lukiwch napisał(a):miałem do czynienia z Paskiem i mam do czynienia z osobami, które mają je i wiem ze to nie jest mit z zawieszeniem. Każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie. Ale by nie było tak, że to jest fatalne auto, prócz zawieszenia i kilku irytujących niedoróbek Pasek jest dobrym autem, Uważać trzeba na mocniejsze TDI, koszt naprawy naprawdę wysoki!
Co do Toledo jest to również godne uwagi auto, z silnikami TDI długowieczne.
lukiwch napisał(a):Jeśli chodzi o zawieszenie to padające wahacze po ok 20tyś km (sprawdzone). Wiem też, iż owe wahacze nie należą do tanich (ASO). Jeśli chodzi o niedoróbki to (m.in): Źle spasowane i skrzypiące plastiki (często się łuszczą), psujące się podświetlenia pokręteł, uszkodzenia zamków (np. bagażnika), kłopoty z elektryką szyb.
PS. To są fakty, nie chce narzucać nikomu mojego zdania. Każdy zrobi jak uważa. Pozdrawiam
Bolo1989 napisał(a):
Oj trochę koloryzujesz chyba.
Ja mam passacika prawie 2 lata, po kupnie wymieniłem łączniki stabilizatora bo jeden miał delikatny luzik i to wszystko. Byłem nim 4 razy we włoszech, w mojej okolicy niem najlepszych dróg, a w zimie to już poprostu tragedia, niejestem człowiekiem który jeżdzi wolno, od momentu kupna przejechałem nim prawie 50tyś. kilometrów i wszystko jest super łączniki są w super stanie wielowachacze tak samo. Materiały wykończenia auta plastiki itp. są wykonane solidzie, a już napewno nie skrzypią i nie pękają. Albo podświetlenie pokręteł jak żarówki się przepali to się wynienia każda ma prawo się przepalić np do trzech pokręteł od ogrzewania jest tylko jedna zarówka a wymiana trwa 2 minuty.
Napisałeś że te zurzywanie się wachaczy po 20 tyś. jest sprawdzone, jak to sprawdziłeś?
lukiwch napisał(a):Bolo1989 napisał(a):
Oj trochę koloryzujesz chyba.
Ja mam passacika prawie 2 lata, po kupnie wymieniłem łączniki stabilizatora bo jeden miał delikatny luzik i to wszystko. Byłem nim 4 razy we włoszech, w mojej okolicy niem najlepszych dróg, a w zimie to już poprostu tragedia, niejestem człowiekiem który jeżdzi wolno, od momentu kupna przejechałem nim prawie 50tyś. kilometrów i wszystko jest super łączniki są w super stanie wielowachacze tak samo. Materiały wykończenia auta plastiki itp. są wykonane solidzie, a już napewno nie skrzypią i nie pękają. Albo podświetlenie pokręteł jak żarówki się przepali to się wynienia każda ma prawo się przepalić np do trzech pokręteł od ogrzewania jest tylko jedna zarówka a wymiana trwa 2 minuty.
Napisałeś że te zurzywanie się wachaczy po 20 tyś. jest sprawdzone, jak to sprawdziłeś?
nie koloryzuje, poprostu pisze to co usłyszałem od ich użytkowników. Co do zawieszenia ja nie sprawdzałem bo nie mam passata, ale znajomy mówił mi ze co ok 20tyś. km musi wymieniać któryś z wahaczy - zapisuje sobie w książeczce serwisowej (nie wiem może w jakiś sposób źle użytkuje auto...). Osobiście nie mam nic do Paska tyle że po tylu negatywnych wypowiedziach naprawdę zastanowiłbym się nad nim.
PS. Tobie, Bolo1989 życzę, byś nie miał do czynienia z wyżej wymienionymi wadami i udanej eksploatacji
Joter napisał(a):passek b5 napisał(a):To zaproponujcie jakis lepszy samochód w tej kategorii cenowej niz passat.
Octavia
Mechanika Passata,