Problem z obrotami na ciepłym silniku

24 Lut 2012, 16:42

Witam. Tym razem mój problem dotyczy obrotów, na zimnym jest w miarę ok ale na ciepłym np. po wykręceniu go do 3tyś i puszczeniu obroty spadają do 5-set i trzepie całym silnikiem. Nieraz pochwili wracaja do tysiąca a nieraz trzeba go zgasić i zapalić żeby normalnie chodziło. Silniczek krokowy czyszczony i przepustnica też. Jakieś pomysły z Waszej strony?
tiyo1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: vw polo

25 Lut 2012, 11:27

No cóż ,nic nie piszesz jakie to auto(domyślam się),jaki silnik,który rocznik,musisz wiedziec,że różne pojemności i różne roczniki, miewają swoje specyficzne typowe słabości(usterki).Jeśli jednak po wyłaczeniu i ponownym włączeniu silnik zaczyna równo chodzić,to kłania się tobie podpięcie pod kompa.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Lut 2012, 15:27

Polo 95' 1.3 200tyś na karku.
tiyo1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: vw polo

25 Lut 2012, 18:02

Typowe problemy tych autek ,to korodujące styki masowe różnej maści,efekty tego bywają przeróżne,nawet powodujące unieruchomienie autka podczas jazdy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

26 Lut 2012, 17:02

Jak dla mnie jest to objaw nieszczelności ze strony układu dolotowego, na zimnym problem nie jest tak widpczny ponieważ silnik krokowy podnosi obroty więc spadek do dołu nie jest całkowity. Na rozgrzanym obroty spadają i przez to pojawia się problem.

Apodłączałeś kompa??? czujniki???
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota GT86 British Green Limited
    Edycja specjalna Toyoty GT86 to kolejny dowód, że w świecie motoryzacji wszystko wygląda lepiej w kolorze British Racing Green. British Racing Green to klasyka motorsportu – kolor, dzięki któremu przez ...