Witam wszystkich Forumowiczów i Właścicieli samochodów KIA. Pozdrawiam Was Serdecznie na forum i w drodze
.... przejdę zatem do rzeczy, mam duży problem z odbiorem KIA Cee'd po lakierowaniu (KIA była zarysowana i wgnieciona, oddałem do naprawy) w wyznaczonym przez ubezpieczyciela serwisie KIA ul. Płochocińska 115 w Warszawie. Problem polega na widocznej tzw. skórce pomarańczowej (jak to stwierdził pracownik serwisu) po lakierowaniu. W/g mnie jest bardzo duża, poza tym kolor też się bardzo różni (niby dobierany komputerowo). Wstawiam zdjęcia (pierwsze to oryginalne drzwi z drugiej strony, drugie zdjęcie natomiast przedstawia drzwi te ze skórką po świeżym "lakierowaniu", na polakierowanych w serwisie jestem w odbiciu aż zniekształcony, jak namalowany farbami obraz). samochodu nie odebrałem, mają spolerować czy tam jakoś odciąć, czy rzeczywiście mam się o co martwić? Pracownik powiedział, że on by chciał mieć taką skórkę po lakierowaniu, bo nie widać wtedy że samochód jest robiony, a jak jest spolerowany na równo to wtedy każdy poznaje że robiony . Ja w takie coś nie uwierzyłem. czy polecacie wziąć zatem reklamować zepsutą robotę w postaci lakierowania? czy mam także zaopatrzyć się w miernik lakieru? jaki jest dla KIA limit grubości po lakierowaniu i szpachlowaniu? Dzięki za odpowiedzi i POMOC, z góry Dziękuję.
[link wygasł] [link wygasł] dodatkowe foto źle polakierowana Kia Cee'd
[link wygasł]