Problem z podłączeniem Radia JGC AR-500.

25 Kwi 2009, 06:40

Witam. Mam takie pytanko. Dwa lata miałem podłączone radyjko w ten sposób, że Kable:
+12V Power (czerwony),
+12V Permanent (źółty),
Illumination (pomarańczowy),
były spięte razem pod przewód +12V z auta.
Już dwa razy rano zdażyło się że chce odpalić auto a tu Niespodzianka. Radio włączone, aku podnięty tak że nie mogę odpalić auta. Albo jakoś samo radio się włącza. Albo zapomniałem je wyłączyć:(((((
Pytanko????
Żółty kabel podłączyć pod stały prąd bo jest do podtrzymywania pamięci w radyjku.
Czerwony wraz z pomarańczowym złączyć i podłączyć pod stacyjke tak aby po wyjęciu kluczyka radio gasło (nie jak teraz, że wyjmuje kluczyk i gra).
Dobrze myśle czy się myle? Nie jestem laikiem ale też nie chce spalić bezpieczników.
A kabel od radia Auto-antena (niebieski) jest to do automatycznych wysówających się anten samochodowych czy jakiś wzmacniacz bo tego to już naprawde nie wiem?????
Z góry dziekuje.
BANAN23
Początkujący

Miejscowość: Jabłonna Lacka

25 Kwi 2009, 12:56

Zawsze żółty kabel jest od anteny automatycznej (starsze modele radia działały po złączeniu tych kabli bez przekręcania stacyjki ale zależało to od instalacji)
Kabel koloru różowego jest od pamięci (zależy jaką masz kostke)
Jest to proste do zrobienia bo masz kostke uniwersalną od radia -napewno chodzi tu o kabel koloru czarnego.
Ja chciałem właśnie aby radio mi grało bez włączonej stacyjki i połączyłem różowy z czarnym( ale tak jak mówie zależy to od instalacji auta)
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

25 Kwi 2009, 12:59

W moim samochodzie żólty kabelek to permanent a niebieski jest od anteny.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Kwi 2009, 14:05