Problem z rozładowującym się akumulatorem

08 Lip 2011, 09:44

Witam mam problem z rozładowującym sie akumulatorem w samochodzie FIAT BRAWO 1.9JTD akumulator ma 4 miesiące i jest dobry a po zgaszeniu silnika wystarczy 2godzny i jest całkowicie pusty a jak zdejme kleme to normalnie odpala. Nie wiem gdzie jest problem POMORZECIE?
Cichy GT
Nowicjusz

Miejscowość: siedliszcze

08 Lip 2011, 09:54

coś ci bierze lewy prąd,może wyłącz alarm i wszystko co jeszcze radio wyjmij panel.popatrz czy coś jeszcze bierze prąd
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Lip 2011, 12:37

Alarmu niema a radio jest odłączone i niewiem co morze pobieraci az tyle prondu.
Cichy GT
Nowicjusz

Miejscowość: siedliszcze

08 Lip 2011, 14:12

podjedz do elektryka i powie ci za darmo co jest nie tak wymieniać nic odrazu nie musisz.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Lip 2011, 08:52

Generalni jak to we fiatach przyczyn może być bez liku ale trzeba się na początek przyjrzeć alternatorowi ( może mieć pękniętą obudowę albo uszkodzony regulator napięcia) i sterownikowi świec żarowych.
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

25 Lip 2011, 18:16

Lampka w bagażniku, albo schowku też może być przyczyną rozładowania.