Mam jeszcze trochę czasu więc wgłębiłem się w temat tej stacyjki,raczej wina leży po stronie stacyjki,a ściślej jest problem z mikro-stykami,które się w niej znajdują.Jedynie wymiana stacyjki wchodzi w grę,albo jest jeszcze inne rozwiązanie,które ja zawsze stosuję w swoich autach gdy stacyjka klęknie w pozycji na start,zazwyczaj stacyjki tak nawalają,podają prąd na wszystko tylko nie na rozrusznik,a nie znasz dnia ani godziny kiedy to się stanie,i ja tak miałem,nic przyjemnego by nie było,ale ja sobie poradziłem w takich przypadkach tak,że po prostu zwarłem styki przy rozrusznikach śrubokrętem i auta odpalały.190-tka automat,na pych nie ma szans.Okularnik nawalił mi przed sklepem,dobrze,że obydwa auta miały dosyć łatwy dostęp do rozrusznika.Po powrocie do domu myślę sobie tak,stacyjka działa,nie działa tylko styk uruchamiający rozrusznik.Kupiłem odpowiednią długość kabla,solidny włącznik wciskowy ,czyli wciskam palcem puszczam wyskakuje,naturalnie przeznaczony do tego celu,bezpiecznik umieściłem na kablu biegnącym do włącznika,który wpiąłem w kabel plusowy przed stacyjką,który doprowadzał prąd do rozrusznika,włącznik umieściłem z lewej strony kierownicy,od włącznika poprowadziłem kabel drugi do rozrusznika,i pokazałem gwieździe na masce FUCK YOU,tak zrobiłem w dwóch samochodach.Okularnik też już elektroniki ma nie mało.Teraz przekręcam sobie prawą ręką kluczyk na grzanie świec,gdy
kontrolka świec zgaśnie lewą ręką uruchamiam silnik.Bezpiecznik umieściłem tak,że mogę go sobie wymienić nie wychodząc z kabiny auta,wystarczy tylko,że się schylę w kierunku moich nóg,jest pod deską.Stacyjce coś się ,,odwiduje,, raz na jakiś czas,czasami pali z kluczyka,ale ja posiadam niezawodny system niczym w PORSCHE!
Banalnie proste,i strasznie niezawodne
Druciarstwo?! pewnie ,że tak,takie druciarstwo jakie jest w PORSCHE!
Polecam,naturalnie tę operację należy zlecić elektromechanikowi.Czy taki manewr w VOLVO by przeszedł?!Sądzę,że tak,bo czemu nie,nie ingeruję w systemy elektroniczne auta.Tutaj tak jak pisze Andrzej 124,jest lepiej obeznany w instalacji tego auta,prąd należy doprowadzić do kabla ,który idzie do styku 50 na rozruszniku.Jeśli kiedyś dojdzie do awarii jakiegoś systemu innego,to raczej będą się wyświetlać komunikaty ostrzegawcze na desce rozdzielczej.Awarie tego modułu BSI są na tyle niebezpieczne,że czasami gdy się ma pecha auto może niezareagować na pedał gazu w momencie wyprzedzania.Kaszana jak ch...a z tymi autami współczesnymi.