Problem z wlaniem paliwa

26 Lis 2012, 23:00

Witam wszystkich forumowiczów serdecznie :D
Jestem laikiem, jak i świeżo upieczonym kierowcą a na dodatek kobietą. Bardzo proszę o wyrozumiałość.
Kupiłam Renault Twingo, 1.2. 1994r. Ma zamontowany gaz. Tankowanie gazu to nie jest problem. Natomiast schody zaczynają się przy wlaniu benzyny. Po włożeniu dystrybutora, i zalaniu za 4zł, dystrybutor odskakuje. Wkładanie go płycej, głębiej, pod różnymi kątami nic nie daje. doleję do max 10zł, i jest koniec mojego tankowania. (próbowałam na 2 stacjach).
Moje pytanie brzmi, co się mogło stać, a zarazem ile to kosztuje.
Pozdrawiam
madzia2661
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 10 2012
Auto: Renaul Twingo
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • 27 Lis 2012, 00:16

Ciekawy przypadek.
    Zajrzyj do wlewu - może coś wpadło.
    Pistolet dystrybutora "odbija" (czyli przerywa tankowanie) gdy końcowy króciec zassie paliwo.
    Takie zassanie następuje nie tylko wtedy gdy zbiornik i rura dopływowa są już pełne.
    Takie zassanie pojawia się również przy silnym - wzburzonym strumieniu paliwa.
    Wykonaj ostatnią próbę na stacji benzynowej - poproś pracownika o to aby zatankował Twój samochód.
    Jeżeli i jemu to się nie uda to jedź do warsztatu.
    Pozdrawiam Cię.
    darek2012
    darek2012
    Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

27 Lis 2012, 00:23

Właśnie pierwszy raz tankował mi Pan na Orlenie i to on mi powiedział o tym problemie, chodź go wcześniej nie było.
    Spróbuję wg Twojej rady zajrzeć i zobaczyć czy czegoś nie ma.
    Dziękuję za odpowiedź
    Chodź może wiesz co może być powodem takiej sytuacji?
    madzia2661
    Nowicjusz

27 Lis 2012, 00:38

Jest tylu świrów na świecie - mógł jeden z nich zrobić Ci durny kawał wrzucając coś do wlewu.
    Jeżeli auto nie miało stłuczki i nie przemieściły się okolice nadwozia w pobliżu wlewu - to nic nie przychodzi mi do głowy poza jednym :