Problemy z głośnikami AUDI A4 B6 sedan, jakie polecacie :)

27 Kwi 2021, 09:54

Cześć, ostatnio gorzej grają mi głośniki na przodzie i chciałem je wymienić niestety nie mam doświadczenia jeśli chodzi o audio w samochodzie i z tego co czytałem to wiele osób poleca hertz ds 25.3. Całe nagłośnienie i radio w samochodzie jest oryginalne. Chciałem też wymienić subwoofer z półki od bagażnika, ponieważ przy większych basach zaczyna ,,strzelac" i zastanawiałem się czy po prostu nie wstawic skrzynki do bagażnika tylko nwm jak to będzie wyglądało i czy będę musiał zmieniać jakieś kable i coś majstrowac w samochodzie czy zakończy się tylko na podłączeniu. Z góry dziękuje za odpowiedź i jeśli ktoś będzie tłumaczył to prosiłbym o dokładne wyjaśnienie :D
ciastek1607
Nowicjusz

27 Kwi 2021, 11:14

ciastek1607 napisał(a): Całe nagłośnienie i radio w samochodzie jest oryginalne.
Wato zajrzeć do głośników i zobaczyć jaką mają moc. Generalnie zestawy oryginalne dobrze grały w tych samochodach.
ciastek1607 napisał(a):Chciałem też wymienić subwoofer z półki od bagażnika, ponieważ przy większych basach zaczyna ,,strzelac"
Hm... jest on oryginalny? Jeżeli tak to musisz mieć osobny wzmacniacz.

Wrzuć info jaki masz tam dokładnie model radia...?
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

27 Kwi 2021, 11:18

Trzeba zacząć od radia a nie od głośników, moc radia jest dostosowana do starych czasów i mocy głośników, gdy chcesz założyć coś większego okazuje się że radio oryginalne już nie daje rady
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Kwi 2021, 11:27

Rokiko napisał(a):Wato zajrzeć do głośników i zobaczyć jaką mają moc. Generalnie zestawy oryginalne dobrze grały w tych samochodach.

tak dobrze grały lecz lewy przedni wgl nie gra a prawy sie przetarł a z tyłu jak mowilem subwoofer strzela przy wiekszych basach