Przesyłka dotarła , zainstalowane , wstępnie przetestowane . Zaznaczam że nie jest to reklama a jeno moje spostrzeżenia . Więc tak , dopóki się nie połączysz z pojazdem to się nie dowiesz co program oferuje . Na początek dwie funkcje . Pierwsza to automatyczne skanowanie dostępnych sterowników . Możliwość podczas skanowania kasowanie błędów jak i zapis raportu z opcją wydruku. Druga to zapis zaznaczonych parametrów bieżących w czasie ( dotyczy wszystkich dostępnych sterowników ) i możliwość ich póżniejszej analizy. Program testowany na Fabii pierwsze i drugiej . Praktycznie nie różni się zasadniczo od programów VAG. Dostępne wszystkie sterowniki a w nich bloki pomiarowe, testy , adaptacje , kodowania itp. . Testowany również na oplu astrze H i zafirze B . Również pozytywnie .I tutaj też wszystkie sterowniki dostępne w każdej opcji . Niczym Tech . To co chciałem zobaczyć , zobaczyłem i przetestowałem np. włączenie wentylatora chłodnicy na pierwszym czy drugim biegu . Przeskanowany również mercedes C- class W 204 rocznik2009 . Błędy w module SAMH i abs zdiagnozowane . Sam interfejs może łączyć się z komputerem po BT lub WIFI . Druga opcja wydaje mi się szybsza i na większą odległość . Ale żeby nie było hepi . W najnowszych autach posucha . Np z silnikiem łączność tylko po
obd2 . Generalnie program może sprawdzić się nawet w warsztacie gdzie zajeżdzają mniej ambitne auta rocznikowo . Będziemy testować dalej
A i program po polsku w całości