Kolego, jaki polift jak przedlift?
![Uśmiechnięty :)]()
Radio na kasety, brak podgrzewanej przedniej szyby, brak przeciwmgielnych z przodu, poza tym ch...a wie gdzie leży zapalniczka (choć to najmniejszy problem:)). Te czynniki na pewno wpływają poniekąd na cenę samochodu. Pomijam fakt, że motorek 1.6 jest jedną z tańszych jednostek (niżej już chyba tylko plasuje się 1.4 - dość rzadko spotykany).
Sprawdź sobie jak wygląda kierownica. Jeśli możesz się w niej przeglądnąć a dopiero w okolicach klaksonu zaczyna być chropowata - zweryfikuj przebieg. 175000 to chyba ulubiony przebieg kupujących w Polsce:) Na pocieszenie dodam, że moja foczka ma w tej chwili ponad 272 tysięcy i chodzi jak żyleta. Psują się pierdoły - aczkolwiek auto ma 10 lat i objechało kilka razy równik.
Jak jeden z kolegów pisał wyżej - sprawdzenie czujnikiem grubości lakieru nie jest głupim pomysłem. Niestety te auta lubią rdzewieć jeśli się o nie nie dba. Pod matą bagażnika może być rudo - dobrze to sprawdzić. Ponadto tylna klapa, pod uszczelkami i nadkola - to już chyba standard:).
Daj znać jaki był efekt oględzin:)