Prośba o ocenę ogłoszenia - hatchback do 8 tysięcy PLN

19 Maj 2019, 19:43

Aa no to co innego, ja byłem pewien że chodzi o to, że przy skręcaniu puszczasz kierownice ona odkręca się ale nie wraca do punktu wyjściowego żeby auto jechało na wprost.

To tutaj geometria na pewno, ale czy tylko no trzeba sprawdzić stan układu kierowniczego tez.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

19 Maj 2019, 20:01

Jakie mogą być koszty w przypadku wymiany czegoś z układu kierowniczego? Żeby nie ta sprawa, to pewnie już bym się zdecydował, a tak...
Wade3
Początkujący
 
Posty: 67
0

19 Maj 2019, 20:09

Zwykła geometria - zbieżność to ok 100 zł
Natomiast wywalone drażki + końcówki to koszt ok 180 zł komplet np TRW + 140 wymiana 2 strony

Może być tak że auto dostało albo ktoś gwałtownie wjechał w dziurę i np jest coś przekrzywione w McPhersonie w zawieszeniu np wahacz itd. tez kierownica będzie skręcona.

Także to zależy.

No ale kupujesz używane auto, w każdej chwili może paść alternator, rozrusznik, akumulator trzeba będzie nowy kupić, oleje filtry..także 200-300 zł to nie jest wydatek, normalna eksploatacja.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

19 Maj 2019, 20:12

Ale chłopie kupujesz stare auto...jeżeli trzyma się kupy to bierz je i nie rozkminiaj ile to będzie kosztować bo masz dokładnie takie same szanse na 200zł jak i na 1000zł tym bardziej że można zacząć od głupot typu ciśnienie opon a skończyć na maglownicy gdzie to też nie jest ostateczna ostateczność. Więc tak vzy siak kupując stare auto za ułamek ceny nowego jesteś do przodu to co tracili inni a do tyłu o ewentualne naprawy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10823
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

19 Maj 2019, 21:09

Macie racje, dzięki! Dla spokoju ducha jutro zadzwonię do gościa i spróbuję umówić się na diagnostykę, tam powinienem się dowiedzieć co nieco, na pewno o wynikach dam znać :) powiem tak - gość dbał i to widać, mam nadzieję że nie wynikną żadne cuda podczas kontroli i będę mógł cieszyć się pierwszym autem. Jeżeli ktoś jeszcze miałby jakieś wskazówki, bardzo proszę.
Wade3
Początkujący
 
Posty: 67
0

20 Maj 2019, 17:28

Kupując używane auto zawsze jest coś do roboty więc nie ma co oczekiwać cudów,jedz na diagnostykę i mniej więcej będziesz wiedział na czym stoisz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0

20 Maj 2019, 23:31

Diagnosta dziś zaliczony, trafiłem na dobrą stacje, Pan potłumaczył mi co i jak, zabrał na kanał, pokazał :) co do tej kierownicy - w układzie żadnych zastrzeżeń, stawiam na geometrię, w sobotę będę już w warsztacie to prawdopodobnie będzie to ogarnięte. Poza tym ręczny do regulacji, oświetlenie tablicy tył, jedna żarówka, jakaś uszczelka, w spalinach ciut za wysokie HC - ale to rzeczy do ogarnięcia :) ogólnie kontroler mówił, że sam ma takiego i powiedział że ten sprawdzany dobry zdrowy egzemplarz. Skończyło się tak, że jest w moich rękach za 5,5k :)
Wade3
Początkujący
 
Posty: 67
0