Prośba o pomoc w wyborze gazownika

05 Wrz 2016, 15:19

Drodzy moi, przybywam do Was z ogromną prośbą, gdyż dylemat mam niemiłosierny. Wysłałem zapytania do większości warsztatów polecanych na lpg-forum i teraz nie wiem co wybrać. Tam zapytania nie wrzucam, bo o cenach dyskutować nie można, a ma to też dla mnie znaczenie. Pomożecie w podjęciu decyzji?

Oto propozycje (pisownia oryginalna, poprawiać nie chcę bo jeszcze sens zepsuję):

1. Koszt instalacji 2950zł,proponuję Staga 4Qbox,wtryskiwacze Barracuda,ACW02,red.ACR01 250.Czas oczekiwania ok. 2 tygodni.

2. Mamy dwie możliwości LPGTECH lub BRC cena w obydwu przypadkach
2800,00 zł.

3. Do tego auta możemy zaproponować takie zestawy:
- reduktor do 250KM + STAG Q-BOX BASIC + wtryskiwacz AC W03 lub HANA - 2 700,
- reduktor do 250KM + STAG Go Fast + wtryskiwacz AC W03 lub HANA - 2 500 .
Pierwszy wolny termin na montaż instalacji LPG na dzień dzisiejszy to 14.10.2016

4. Proponuję zestaw:
LPG TECH 224
reduktor KME GOLD GT
wtryskiwacze BARRACUDA 130
zbiornik ok 55l

Cena:
3300pln
Na chwilę obecną czas oczekiwania ok 1,5-2 tygodnie. montaż zajmie 2 dni robocze.


5. Do tego auta oferujemy zestaw:
Sterownik LPG Tech 224
Wtryskiwacze Barracuda 130
Reduktor Gold GT

Wlew pod klapką wlewu paliwa, butla w miejscu koła zapasowego.
Oczywiście demontujemy kolektor dolotowy do nawiertów.
Czas montażu 2-3 dni. Wolne terminy to druga połowa września. Cena 3500.
Jeżeli jest Pan poważnie zainteresowany to zapraszamy na wizytę zapoznawczą.

6. 1. BRC SQ 32 OBD - Włoska instalacja , uznanego na rynku LPG producenta Włoskiego, 100% BRC, nie składak!
Gwarancja: 2 Lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła, Krajowym Pakietem Autoassistance, najlepsza w swojej klasie instalacja
LPG dostępna na rynku, na reduktorze z dużym zapasem wydajnościowym do 350KM, zbiornik do 53L w cenie - 3200 zł
2. KME NEVO - Wtrysk Gazu IV generacja - system składający się z podzespołów Producentów liczących się na rynku LPG. Komputer KME NEVO, Reduktor KME GOLD, wtryskiwacze Baracuda, wielozawór Tomasetto, filtry LPG - Mimar. System, w kompletacji opracowanej przez Energy Gaz Polska, wybierany jest przez Klientów ze względu na profesjonalną integrację z systemem zasilania samochodu oraz na rozsądną cenę. Oferujemy: 2 lata gwarancji, zapas wydajnościowy instalacji do 200KM, zbiornik do 53L montowany jest w cenie, całkowity koszt to 2800 ZŁ

Co byście wybrali?
Kraftwerk
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 27 08 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK W208
Silnik: 2.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

05 Wrz 2016, 18:28

Te warsztaty polecane tam to tylko niektóre są warte uwagi. Pozostałe to jak tam się komuś chciało, to polecił. Jest sporo innych godnych polecenia. Najlepsze będzie ta, która zostanie dobrze zamontowana. Czy podałeś gdzieś o jakie auto chodzi? nie widzę tej informacji.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

05 Wrz 2016, 19:42

Chodzi o auto z mojego opisu profilu, Mercedes CLK W208, silnik 2.3 193 KM, 1998r.
Kraftwerk
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 27 08 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK W208
Silnik: 2.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

05 Wrz 2016, 21:14

Byłbym bardziej za 1 albo 3 - i nie Hany tylko Herculesy albo baracudy.

PS> nahważniejsze żeby montazysta dobrze ogarniał instalacje - bo nawet dobrą można spartolić i nie będzie dobrze jeździło.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

05 Wrz 2016, 21:17

swoją drogą jak chcesz wybrać gazownika po tym co Ci zaproponował?

Liczy się efekt końcowy - popytaj ludzi którzy juz montowali u nich :)
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

06 Wrz 2016, 19:59

Napisz skąd jesteś lub w okolicy jakiego miasta mieszkasz postaram się coś doradzić. Co do twego samochodu jeśli chodzi o montaż 2 dni góra, co do podzespołów z reduktora KME Gold lub TWIN , jeśli chodzi o wtryski Herculesy bądz Baracudy 130. Ja bym postawił albo na Zenita Pro lub Nevo. Co do wyżej wymienionych warsztatów popytaj kogoś kto montował i poszukaj opini jest dużo moim zdaniem profesionalnych warsztatów które zrobią Ci pojazd w tej cenie.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

13 Wrz 2016, 16:50

Wiadomo że cena ma znaczenie, ale też oszczędza się po montażu a nie na montażu. Możesz zapłacić mniej ale np czy będziesz miał zdejmowany kolektor do nawiertów, czy strojenie będzie w trasie czy nie, czy wlew będziesz miał pod klapką czy nie. Niby detale, ale jak się okazuje bardzo ważne w późniejszym użytkowaniu. Po tym co napisałeś opcja nr 5 wygląda zachęcająco. Zwłaszcza jeśli chodzi o to że monter chce zobaczyć auto i silnik. Co do samej instalacji to dobrze wygląda przede wszystkim opcja nr 6 - BRC. Instalacja z najwytrzymalszymi wtryskami i reduktorem. Tylko wymaga dobrego montażu. Potem się już praktycznie niczym nie przejmujesz. I faktycznie dobrze jakbyś napisał o jaki region chodzi. Pozdr
Funriel
Początkujący
 
Posty: 81
Prawo jazdy: 17 07 1970
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Wrz 2016, 08:22

każda instalacja założona dobrze czyli profesionalnie będzie jeżdziła dobrze i na tak założonej instalacji nie bedziesz się przejmował że masz instalację. Skup się na doborze montażysty bo to jest najważniejsze a co do podzespołów zależy jaki masz limit by wydać - pamietaj że niska cena nie idzie w parzę z jakością więc wnioski wyciągnij sam
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

19 Wrz 2016, 12:08

Warszawa i okolice :)
co do kwestii finansowej, to zapłacę tyle ile będzie trzeba - cena nie jest tu wyznacznikiem, wolę zapłacić więcej a mieć pewność że jest zrobione dobrze :)
Kraftwerk
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 27 08 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK W208
Silnik: 2.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

19 Wrz 2016, 19:32

To mądre podejście. Kieruj się gwarancją na sterownik również, na jakość montażu, zasięg gwarancji. Oszczędzamy od pierwszego tankowania, nie przy montażu.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

19 Wrz 2016, 20:47

Mercedes jest bardzo wrażliwy na skład mieszanki co za tym idzie łatwo wypada zapłon co skutkuje rozłączeniem cylindra i jest to bardo niekomfortowe. Dlatego bardzo ważne przy tym silniku aby było stabilne ciśnienie gazu dlatego proponuje reduktor GOLD albo GOLD GT wtryskiwacze gazu precyzyjne jak Herculesy a sterowniki tak naprawdę poradzi sobie każdy.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Wrz 2016, 22:04

a już wybrałeś sowjego faworyta co do instalacji zaproponowanych? bo zazwyczaj każdy z warsztatów specjalizuje się w jednej lub dwóch producentach instlacji. :) ważne żeby warsztat znał się bardzo dobrze na jednej - tej którą Ci założy - i pamiętaj o gwarancji, że udziela Ci ją warsztat w którym zanotujesz więc po tem w razie czego będziesz musiał wracać do niego.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

21 Wrz 2016, 09:24

W warszawie masz dużo warsztatów nawet do 150 KM od Wawy też się znajdzie dobry warsztat z doświadczeniem. Napisz czy już coś wybrałeś!!
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

21 Paź 2016, 12:54

wahałem się najdłużej między pierwszą a ostatnią opcją (tą z KME, nie BRC), ale ostatecznie wziąłem ostatnią. cenowo wychodziło korzystniej a znajomi z którymi rozmawiałem poradzili mi że lepiej pójść w to niż staga.
Kraftwerk
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 27 08 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK W208
Silnik: 2.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

21 Paź 2016, 18:39

Lepiej , gorzej - nie wiem. myślę, że jednak na pewno drożej. a już na pewno drożej niż kme, także sorrry.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009