Prośba o sprawdzenia auta Volkswagen Passat B6 TSi 1.4 122KM

23 Sty 2019, 21:15

Jak juz wrzucasz linki to wrzucaj do auta o którym rozmawiamy :wink:
Nie bedziemy sie licytować linkami, sprostowałem tylko twoje farmazony co się tak pienisz?

Co do hejtu na vaga to pół na pół faktem jest ze na tym forum jest mocno podważana niemiecka myśl techniczna ale tez głośno sie mowi o technicznych wtopach i nie tylko w vw a w każdej marce.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16668
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Sty 2019, 21:18

Szczerze mówiąc to nawet nie brałbym pod uwagę kupna "oryginalnego" rozrządu, kiedy ten montowany w fabryce był do dvpy
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Sty 2019, 21:27

Kao napisał(a):Jak juz wrzucasz linki to wrzucaj do auta o którym rozmawiamy
Nie bedziemy sie licytować linkami, sprostowałem tylko twoje farmazony co się tak pienisz?

To dla Ciebie ten sam silnik wrzucony do innego auta bo zmienia się znaczek to już co innego? :o
Problem w tym że to ta sama jednostka nie ważne czy Passat czy golf czy Leon.
Chodzi o kod silnika który jest ten sam.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sty 2019, 21:41

Panowie, nie ma co sie przepychać i walczyć ze sobą :) fajnie że trwa dyskusja ale nie ma co robić nieprzyjemnej atmosfery.

Autem tak jak mówię jeżdżę średnio dużo, tras nie robię, tak ze nawet z aktualnym pojazdem problemów nie mam (chyba że mam szczęście). Nie wiem na ile poprawnie myślę ale mniejszy silnik = mniejsze koszta?

A co do VAG to widzę mega nagonkę,
prawie jak na Laguny II czy alfy :)
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29

23 Sty 2019, 21:48

mackone1 napisał(a):prawie jak na Laguny II
chyba nie bez powodu heh
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16668
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Sty 2019, 21:50

Kao napisał(a):chyba nie bez powodu heh


To nawet ja jako laik wiem że to królowa lawet :mrgreen:
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jakie auto z 3 niezależnymi fotelami ISOFIX z tyłu?
    Jakie auto rodzinne warte jest obecnie uwagi? Wymagania: 3 niezależne fotele z tyłu na ISOFIX (2 foteliki + na środku dorosła osoba swobodnie siedząca, ew. trzeci fotelik), benzyna (najlepiej ładnie tolerująca LPG), ew. bardzo ...

23 Sty 2019, 21:53

Różnica jest taka, że taką lagunę każdy Ci odradzi (chociaż osobiście po lifcie już bym kupił), ar z benzyniakiem oprócz V6 również a w przypadku VAG znajdzie się kilku takich Pionków, którzy przy każdym modelu będą dzielić konkretne roczniki, kody silników (i siedem poprawianych rozrządów :mrgreen: ) na te do niczego lub te "dobre". Gdzie "dobre" może być na zasadzie - będzie ok jeśli zrobisz pakiet startowy za 20% wartości auta.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Sty 2019, 21:56

Invi napisał(a):będzie ok jeśli zrobisz pakiet startowy za 20% wartości auta.


Z ciekawości pójdę do swojego mechanika, zobaczymy co powie o kosztach.

Po za rozrządem i czasami blacharka na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy tym aucie?
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29

23 Sty 2019, 22:06

Pionek napisał(a):A dlaczego zakładasz ze będziesz musiał
zaczyna się, polecić syfka z podejściem "nie będzie tak źle" :roll:
Dorośnij w końcu i uświadom sobie, że Twój ulubiony koncern nie jest fantastyczny i nieomylny oraz że wszystko można polecić bezwarunkowo.

Ja potrafię przyznać, że Błękitny Owal miał wtopy i niektórych rozwiązań nie polecam, ani sam bym w to nie wszedł :ok:

Różnica jest taka, że taką lagunę każdy Ci odradzi (chociaż osobiście po lifcie już bym kupił), ar z benzyniakiem oprócz V6 również a w przypadku VAG znajdzie się kilku takich Pionków, którzy przy każdym modelu będą dzielić konkretne roczniki, kody silników (i siedem poprawianych rozrządów ) na te do niczego lub te "dobre". Gdzie "dobre" może być na zasadzie - będzie ok jeśli zrobisz pakiet startowy za 20% wartości auta.
w punkt :ok:
Ostatnio edytowany przez mike, 23 Sty 2019, 22:13, edytowano w sumie 1 raz
Powód: uzupełnienie info
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Sty 2019, 22:12

mike napisał(a):syfka


Ej no bez takich, juz ustaliliśmy że sa dużo gorsze auta ale i lepsze, lecz to jest 27k a nie 57k :)

Niebieski owal, BędzieszMiałWydatki? Hehe
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29

23 Sty 2019, 22:15

mackone1 napisał(a):Ej no bez takich, juz ustaliliśmy że sa dużo gorsze auta ale i lepsze, lecz to jest 27k a nie 57k
ale jeszcze nie doszliśmy do wpadek blacharskich i elepstrycznych :naughty:

Ogólnie rzecz biorąc Passat b6 to krok wstecz w porównaniu do poprzednika i nie jest to tylko moja opinia :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Sty 2019, 22:17

mackone1 napisał(a):Niebieski owal, BędzieszMiałWydatki?
ciężko powiedzieć bo owal nie jest kołem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16668
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Sty 2019, 22:18

Są tacy którzy mówią ze Laguny są super, że Hitler nie zrobił nic zlego i ze 11 wrzesień to wewnętrzna robota USA co człowiek to opinia - trzeba wyśrodkować.

W takim wypadku to czego można by szukać od 2010 w benzynie do 30k z jakimś rozsądnym przebiegiem?
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29

23 Sty 2019, 22:21

Kao napisał(a):ciężko powiedzieć bo owal nie jest kołem


No dobra bez namysłu strzeliłem na BMW a to o Forda chodzi. One też mi sie podobają ale nie wiem czy źle szukam ale nic nie mogę interesującego znaleźć.
mackone1
Nowicjusz
 
Posty: 29

23 Sty 2019, 22:40

mackone1 napisał(a):Będę wdzięczny za nie rozpętanie wojny VAG vs reszta świata.

Jak widzisz nie da się bo połowa ma ból tylnej części ciała i zazdrości, wypowiadając się o silnikach które znają tylko z gazet :ok:

Dla mnie 1,4 tsi 122 to najlepszy silnik po 2003 roku, niestety czasy 1,8 na monowtrysku itp digifan już nie wrócą, to jest najlepszy wybór, a sam Passat B6 jest b. fajnym autem w wersji kombi może poza Citroenem C5 nie ma sobie równych w przestrzeni.
Połowa rzeczy naciągana i z rzeczywistością nawet 0,005% nie ma wspólnego, z resztą sam jeździłeś TSI i miliony ludzi jeżdżą i nie narzekają.
Tak na prawdę wśród prawdziwych użytkowników tych aut z tymi jednostkami mało jest kiepskich opinii więc o czymś to świadczy.
Nikt tu nie wciska 1,8 TSI czy 1,4 TSI z kompresorem, ale ten silnik jest ok, zdecydowanie lepszy niż 1,6 mpi.
I nie czytaj jakieś pierdół Invich czy Mikeów z jakiegoś forum bo tak na prawdę liczy się stan auta i jego serwisowanie, a nie jakieś wypowiedzi dziwaczne hejterów.
Im więcej hejtów na VAG-a tym jak widać okazuje się że to b. dobre auta.
Popytaj tych co na prawdę jeździli tymi autami i oni Ci napiszą jak jest.

A tu masz dobre info o silnikach a nie głupoty panów wyżej:
http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2401.0
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna