mackone1 napisał(a):Będę wdzięczny za nie rozpętanie wojny VAG vs reszta świata.
Jak widzisz nie da się bo połowa ma ból tylnej części ciała i zazdrości, wypowiadając się o silnikach które znają tylko z gazet
Dla mnie 1,4 tsi 122 to najlepszy silnik po 2003 roku, niestety czasy 1,8 na monowtrysku itp digifan już nie wrócą, to jest najlepszy wybór, a sam Passat B6 jest b. fajnym autem w wersji kombi może poza Citroenem C5 nie ma sobie równych w przestrzeni.
Połowa rzeczy naciągana i z rzeczywistością nawet 0,005% nie ma wspólnego, z resztą sam jeździłeś TSI i miliony ludzi jeżdżą i nie narzekają.
Tak na prawdę wśród prawdziwych użytkowników tych aut z tymi jednostkami mało jest kiepskich opinii więc o czymś to świadczy.
Nikt tu nie wciska 1,8 TSI czy 1,4 TSI z kompresorem, ale ten silnik jest ok, zdecydowanie lepszy niż 1,6 mpi.
I nie czytaj jakieś pierdół Invich czy Mikeów z jakiegoś forum bo tak na prawdę liczy się stan auta i jego serwisowanie, a nie jakieś wypowiedzi dziwaczne hejterów.
Im więcej hejtów na VAG-a tym jak widać okazuje się że to b. dobre auta.
Popytaj tych co na prawdę jeździli tymi autami i oni Ci napiszą jak jest.
A tu masz dobre info o silnikach a nie głupoty panów wyżej:
http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2401.0