
Cena to 13,5tyś zł 2,0hdi 136km.




1. Samochód z Polskiego salonu
2. wymiana kompletnego sprzęgła Sachs z uszczelniaczami - przejechane niecałe 500km na tym sprzęgle
3. dwumasa ma przebieg 65.000km i jest w bardzo dobrym stanie
4. razem ze sprzęgłem wymieniony olej w skrzyni i silniku z kompletem filtrów
5. rozrząd wymieniony w ASO, ma przejechane 55.000km
6. wszelkie niezbędne naprawy zawieszenia, tulejki, końcówki, sworznie - wszystko robione na bieżąco, aktualnie po wymianie tulejek przednich wachaczy
7. opony letnie po jednym sezonie + komplet opon zimowych
8. klima nabita, odgrzybiona i działająca
9. turbo sprawdzone, w bardzo dobrym stanie
10. płyn FAP, ok połowa zbiornika, starczy jeszcze na przeszło 50.000km
- filtr paliwa wymieniany razem z olejem silnika, wybierałem filtry zawsze z wyższej półki
Aktualnie to co bym jeszcze zrobił to:
- kontrola zbieżności
- przy następnej wymianie kloców za ok. 10-15kkm do wymiany również tarcze
11. Olej nie ma przejechane nawet 1000km.
Skrzynia 6 biegowa, wyposażenie jest bogate, nie bede go tu opisywał bo to raczej indywidualna sprawa.
Chodzi mi o ocenę tego bo to jest prywatna osoba, wszystko udokumentowane i fakturami z wymianami. Czytajac to i widzac faktury(a widziałem) wydaje mi się że jest całkiem zadbany. Wiem, że był szykowany na wyjazd za granicę na wakacje, ale samochód był u mechanika i mechanik sie nie wyrobił to pojechał innym.
Cena jest do negocjacji oczywiście.
Jest to rok 2005.
Może ktoś coś móglby dodać od siebie jeśli by coś zauważył. Zdjęcia dodałem, opis dodałem.
Na co zwrócić uwagę podczas oględzin?
Dziękuję