Prosze o pomoc w wyborze autka do 14tys

23 Sie 2010, 14:28

Witam :grin: . dotychczas jezdziłem polowka 6n z silnikiem 1.3w gazie i nadszedł czas na zmiany. mam do dyspozycji jakies 14tys wiec na samochod chciałbym przeznaczyć jakies 12tys zeby te 2 tysiące byly na rozrząd filtry i ewentualne male naprawy. Jako ze jestem studentem szukam autka oszczednego( dzienie robie 50km) i w chociaz w miare dynamicznego( chociaz wiem ze to nie idzie w parze :evil: ) mam upatrzone kilka modeli i prosze o pomoc. Oto przykłady :wink:

- Renault Clio z 1.5dci najlepiej ta wersja 82km ( mamy w domu scenica 1.9dci i chodzi znakomicie dlatego takie clio wchodzi jak najbardziej w gre)
Np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
-Vw polo 6n2 z 1.4tdi
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
-corsa/astra z 1.7 dti lub 1.6/1.8 w gazie
-mazda 323f z 1.5 16v lub 1.6 16v
-almera z 1.5 benzynę bo na dci nie wystraczy kasy
- Ibize z 1.9 Tdi 90km lub 110km

A teraz prosze Was drodzy koledzy o pomoc w wyborze jedej z tych marek. dziekuje za wszystkie wypowiedzi i pozdrawiam gorąco :smile:
przemson90
Nowicjusz

Miejscowość: ok Płocka

23 Sie 2010, 15:54

Ja bym polecil Almere. Niezawodne auto,mam nawet do sprzedania,1.4 spala srednio 7l benzyny. Nawet niezle sie buja,zawieszenie dobre jak na nasze drogi,przez 5 lat tylko wymienialo sie oleje filtry i koncowki w zawieszeniu.
O innych sie nie wypowiem ,tylko z tym mialem stycznosc
mitura
Początkujący

Miejscowość: Łuków

23 Sie 2010, 18:45

jaki rok i jaka cena tej almerki ??
czekam tez na inne opnie uzytkowiników podanytch samochodow :grin:
przemson90
Nowicjusz

Miejscowość: ok Płocka

23 Sie 2010, 19:30

98r cena 9000zl do negocjacji. zajrzyj do dzialu sprzedam,tam wrzucilem foty.
mitura
Początkujący

Miejscowość: Łuków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nowe modele Mitsubishi eK Wagon i eK Custom