Proszę o pomoc w wyborze

14 Lut 2012, 21:39

Witam,
mam zamiar kupić sobie autko. Nie mam zbyt dużo finansów, chciałabym sie zmieścić tak do 7000 tys. i najlepiej, żeby było w gazie, gdyż przy obecnych cenach paliw i naszych zarobkach auto na benzynę to rarytas. Mieszkam w aglomeracji i tylko tutaj się poruszam, potrzebuję czegoś niedużego do jazdy po mieście. Kiedyś miałam Tico pomimo swoich wad dobrze mi się nim jeździło (choć brak wspomagania jest uciążliwy) rozwaliłam je na drzewie i nie opłacało mi się go naprawiać. Co tym razem byście mi poradzili? Myślałam o Renault Clio, Peugeot 206 lub Volkswagen lupo. Zależy mi także, żeby części nie miały zbyt wygórowanej ceny, gdybym wiedziała co się w autach najczęściej psuje to posprawdzałabym ceny, ale niestety muszę przyznać, że na autach nie znam się zbyt dobrze, bo do tej pory miałam do czynienia tylko z wymiana klocków i rozładowanym akumulatorem.
BARDZO PROSZĘ O POMOC! :)
nelly88nelly
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

14 Lut 2012, 21:50

Z tych samochodów które wymieniłaś chyba najładniejszczy jest Peugeot. Jesli zależy Ci na niskim spalaniu to Renault Clio w dieslu, pali ok 6l/100km po mieście w trasie ok. 4,5l/100. Prowadzi się bardzo przyjemnie. Co do części to nie wiem ile kosztują więc nie powiem, ale wiem, że są praktycznie bezawaryjne, oczywiście jak się dba. Co do Peugeota to mają jeden mankament. Belka, która podobno po 100.000km lubi się psuć i naprawa kosztuje od ok 1500zł. Osobiście z tych pojazdów co wymieniłaś wybrał bym Clio.
koper124
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

14 Lut 2012, 22:27

Od siebie dorzucam Volkswagena Polo III.
maciek1203
Aktywny

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

14 Lut 2012, 22:32