jestem użytkownikiem leciwego Golfa III 1.9 D ale ten powoli już się sypie i muszę myśleć o innym samochodzie.
Auto które szukam powinno:
- być tanie w eksploatacji
- tanie części
- mała awaryjność
- rocznik >1997
- musi być klima (ze względu na rodzaj pracy)
- cena ok. 8000 max 9000 tys.
- preferuje niemieckie auta
Szukam jakiegoś większego auta, najlepiej kombi. Różni fachowcy różnie mi doradzają: VW Passat B5 TDI, Audi A4 TDI, BMW 318 TDS Touring.
Nie wiem czy przy obecnych cenach paliw bardziej opłaca mi się diesel czy może benzyna lub benzyna+lpg. Proszę o opinię nt. w/w przeze mnie aut i ew. porady i przedstawienie swoich propozycji.
Passata B5, z rocznika 97 lub młodszy za 8-9 tys zł? w cuda nie wierz! Za 8-9 tys zł powyżej rocznika 97, to szukaj coś pokroju Fiata Marea, Opla Vectry , Forda Mondeo, a nie bmki, vw i audice.
No pewnie że znajdzie, a ile ma kosztowac auto z przebiegiem kilkuset tys km. Mozna znaleźć coś za ta kasę, oczywiście licznik kręcony na około 200 tys a że w praktyce grubo pół miliona ale co tam przeciez nie widac tego naliczniku.
Jedziesz na majówkę? Umyj auto! Utrzymanie w czystości szyb i świateł to obowiązek każdego kierowcy, ponieważ widoczność ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Zapowiadana na majówkę zmienna pogoda powinna zmobilizować prowadzących auta do skontrolowania ...
Żółte światło na sygnalizatorze to już nie zielone! Co robią kierowcy, gdy zbliżają się do skrzyżowania, a światło zmienia się na żółte? Jest to pytanie które powinniśmy zadać również sobie będąc kierowcą. W praktyce wygląda to tak że jedni w pośpiechu ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.