Proszę o porade

06 Sty 2010, 16:26

Witam!

Chciałbym sie was zapytać czy opłaca się poświęcić czas na oglądanie tego auta:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Rozmawiałem z kolesiem, chłopak około 25 lat, mówi ze samochod był lekko bity z lewej strony. Spytałem czy jest możliwość sprawdzenia go w warsztacie i żeby przesłał więcej zdięć z bliska. Jestem studentem 1 roku teleinformatyki, prawo jazdy mam od niedawna. Jestem zainteresowany autem które pojezdzi mi 3 lata do czasu spłaty kredytu. Ważne żeby sie toczyło i było w miarę oszczędne. Z góry dzięki za pomoc.
Przemek755
Nowicjusz

Miejscowość: Dolny śląsk

06 Sty 2010, 19:12

Trudna rada jeśli chodzi o auto, to cóż :grin: Mieszkałem we W-wiu kilka lat,naprawdę W-wianie to bardzo sympatyczni ludzie,serdeczni , otwarci i ufni(wrażenie ogólne)Jeśli masz niedaleko to jedź a autko jeśli jest w stanie takim jak pisze ten chłopak, to? :grin: No wiesz ,wolnossący dieselek! :grin:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

06 Sty 2010, 19:26

zapomnij o malym samochodzie po wypadku, szanse ze geometria nadwozia powroci do wartosci chociarz zblizonych z fabrycznymi sa minimalne... jesli niewiesz co to oznacza to w skrocie ci powiem -duze klopoty i jeszcze za taka cene ?? :shock: ci ludzie chyba jak szyski pozrywali sie z choinki z tymi cenami, nie dosc ze przyznaje sie ze powypadkowy to jeszcze rzada kasy jak za civica powiedzmy w duzo lepszym stanie , o wlasnie poszukaj lepiej jakiegos civica z gazem sekwencyjnym mysle ze za ta cene cos moze znajdziesz i ten diesel zanim go rozpedzisz to niebedzie chcial wogole jechac, do miasta potrzebujesz samochodu dynamicznego a nie takiego wola

zobacz to: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

dokladasz 900 zl i masz naprawde wypasiony samochod ktory bedzie ci spalal tyle co nic a dluzej pojezdzi i bedzie szybszy i kanapa z tylu wieksza jesli wiesz o co cho :grin:
halsky11

06 Sty 2010, 19:51