REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Karson napisał(a):...a z innej beczki - czasy, gdy podróżnicy jeździli terenófkami na dalekie wyjazdy odchodzą do lamusa. teraz zaczynają przesiadać się na busy 4x4 - iveco itp...
bedzie więcej części dla CiebieKarson napisał(a):panie Pocieszny, strasznie postraszyłeś juzerów LR-ami![]()
Stiopa napisał(a):Karson napisał(a):...a z innej beczki - czasy, gdy podróżnicy jeździli terenófkami na dalekie wyjazdy odchodzą do lamusa. teraz zaczynają przesiadać się na busy 4x4 - iveco itp...
Poza iveco i starym VW LT/T3 to chyba nie ma nic innego w tym segmencie z mechanicznym reduktorem. Ogólnie raczej nie łatwo dobrać pojemną maszynę na dalekobieżną wyprawówkę.
Stiopa napisał(a):No właśnie bez reduktorai potem przejedź tym po grząskim podłożu
pocieszny napisał(a):pozwole się nie zgodzić![]()
przy dużych wysokościach i wolnossącym silniku ruszenie pod górę bez reduktora może się okazać niewykonalne![]()
raz już tak mieliśmyna szczęście reduktor i 300m na 1 zredukowanej, z pięknym efektem Batorego
![]()
1 i jak na razie ostatni raz w życiu jechałem parchem na zredukowanej 1 dłużej niż 15m