REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pocieszny napisał(a): do tego ergonomia wnętrza na przyzwoitym poziomie
pocieszny napisał(a):(...)problemem w LR jak zawsze było przeniesienie napędu, jest ono dość słabe (porównując do innych terenówek) i delikatne, niestety awaria napędu zatrzymije autko od razu :/,
pocieszny napisał(a):do tego w późniejszych wersjach elektronika
pocieszny napisał(a): no i 2 sprawa DII nie posiada blokady centralnego mechanizmu różnicowego (a dokładnie elementów włączających) co się zdecydowanie przydaje, n a szczęście w wiekszości da się ją uruchomić w dość prosty sposóba jeśli nie to zawsze można zamontować reduktor z DI
![]()
»pocieszny napisał(a):piszesz o wyjazdach za granicemam nadzieje że zdajesz sobie sprawe że komfortowe i wmiare bezproblemowe przeloty terenówką to tak do 110km/h a najlepiej w granicach 90km/h
więc szału na autostradzie nie zrobisz
automat fajna sprawa w terenie, niestety obsługa droższa nić skrzyni manualnej, a rade daje sobie nawet w extremie
jeśli kupować disko to raczej I geracje (niestety będzie zmęczona życiem), jeśli kupować to najlepiej wziąść do warsztatu zajmującego się głównie LRami, nie wszystkie warsztaty nawet 4x4 wiedzą co trzeba sprawdzić żeby to fajnie hulało, no i ostatnia sprawa, jeśli już trzeba naprawić to na pożądnych częściach a neiu na [...] bbo potem płacz i zgrzytanie zębów,
ja bym disco do takich zastosowań nie kupował, ze względu na awaryjność, przy 30 tysiach już można ciekawego japończyka znaleźća to zwykle trwalsze auta no ale jak mówie ja tam LRa nie lubie
pocieszny napisał(a):powiem jedno jeżdże z ludźmi którzy mają LR, jaka różnica? ja jeżdże oni naprawiają![]()
raz jeździłem przez chwile D2 i powiem tak w UAZie mi sie tak napęd nie mielił jak w tym ciulstwie![]()
ale cóż może sztuka była taka niefafuśna
a prawda jest jednana wyprawy to można i cinquacento jeździć, kwestia chęci i samozaparcia
http://www.autopodroznicy.com/
pocieszny napisał(a):powiedzmy że dobrze utrzymane auto na porządnych częściach robione nie psuje się zbyt często, i to w zasadzie dotyczy większości aut, ale niektóre są bardziej odporne na głupie pomysły swoich właścicieli
pocieszny napisał(a):jeśli wytniesz sobie immobilaizer i dojdziesz do ładu z zawieszeniem to fajne auto
sam kiedys chciałem sobie kupić... na szczęście mi przeszło![]()
mam takie pytanie dlaczego chcesz koniecznie LRa kupić? podoba się czy coś innego?? bo jeśli chocdzi o serwis to niestety nie każdy warsztat zrobi to dobrze, a tych dobrych warsztatów wiele nie ma
piotr R napisał(a):Witaj. Za około 1500 zł można sprowadzić z Anglii, komplet sprężyn do P38.