Przeróbka na gaz???

17 Lip 2011, 22:29

No to, żeby nie było, że tylko kasztanię to napiszę coś o gazie :mrgreen:
Ja mam sekwencję i jedyne co w niej robilem to wymiana filterków i niedawno kilka przewodów wymieniałem bo zesztywniały już ze starości. I raz mi się bezpiecznik przepalił (chyba za dużo wilgoci w błocie było :mrgreen: )
Tak poza tym to autko śmiga jak ta lala 8) Także nie ma co się bać gazu zawsze się opłaca jeśli założy się dobrą instalację.
Gdy ktoś zaoszczędzi na zakupie i montarzu to wiadomo jak to się później kończy. :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

17 Lip 2011, 22:45

Hehe "[...] syfiasty" :D :D :D Ok, martwi mnie tylko bagażnik tym bardziej że dzieciaka mam w drodze i zacznie się wożenie wózków, pieluch i co tam jeszcze. Dzięki za wskazówki i trzeba będzie wyskrobać te 3 tysiaki :)
Ja Szczupak, ja Szczupak! Do wszystkich, do wszystkich! Zaciągamy sieć! Można zaczynać!
Fabutek
Początkujący

Miejscowość: mazury

17 Lip 2011, 23:04

opłcalność oczywiście zależy od przebiegu i paliwożerności naszego potfoorka, wiadomo im więcej pali i im większe przebiegi robimy tym instalacja się zwraca szybciej, a im lepiej dobierzemy instalacje pod nasz silnik tym bardziej jesteśmy zadowoleni,