Przeróbka samochodu z UK

12 Sie 2009, 20:13

Witam mam pytanie chce kupic Alfe Romeo 156 i nie wiem jakie sa koszty i czy to jest wogole do zrobienia. Wiec moje pytanie polega czy da sie przerobic i jakie sa tego koszty jesli ktos przerabial lub spotkal sie z tym samochodem w przerobce prosze o wpis.
Latiwo
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: z UK

20 Sie 2009, 14:23

przerobka mozliwa jest ale tanio nie bedzie. generalnie cena za taka przerobke zalezy od indywidualnego modelu. wynosci okolo 5-10 tys zlotych. przede wszystkim trzeba przerobic uklad kierowniczy, hamulcowy, wskazniki i pare innych zeczy. najlepiej poszukac profesjonalnego warsztatu ktory zajmuje sie takimi przerobkami i wstepnie zorientowa sie ile to bedzie kosztowalo. pozdrawiam i zycze powodzenia
Japonia górą!!!Nissan, Honda, Mitsubishi, Mazda rządzą!!!
Brian Oconner
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 61
Miejscowość: Poznań

18 Paź 2009, 12:55

Na poczatek musisz sprawdzic czy masz otwory na pedala i kolumne kier.po drugiej stronie.Jezeli nie to trzeba ciac a w tym przypadku zaden rzeczoznawca nie wyda Ci pozytywnej opinii nie wspominajac juz o stacji kontroli pojazdow-przegladu nie przejdzie.Poza tym samochody z kierownica po prawej stronie mozna rejestrowac w Polsce.
seeb
Nowicjusz
 
Posty: 38

21 Paź 2009, 10:34

156 nie opłaca się kupować do przeróbki, bo części + robocizna + cena auta i transport wyjdzie na to samo co byś kupił auto z kierownicą po lewej stronie. Pamiętaj jak będziesz przerabiał...wymień przednie lampy (niestety bardzo często spotykam samochody z UK na krajowej 8 i rażą po oczach), zresztą jak nie zmienisz to nie przejdzie przeglądu. Także moim zdaniem przeróbka 156 jest nie opłacalna, może zaoszczędzisz 1500zł, ale pamiętaj, że będzie to przeróbka.
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2942
Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

02 Lis 2009, 19:39

seeb napisał(a):Na poczatek musisz sprawdzic czy masz otwory na pedala i kolumne kier.po drugiej stronie.Jezeli nie to trzeba ciac a w tym przypadku zaden rzeczoznawca nie wyda Ci pozytywnej opinii nie wspominajac juz o stacji kontroli pojazdow-przegladu nie przejdzie.Poza tym samochody z kierownica po prawej stronie mozna rejestrowac w Polsce.



Kolego jesteś w błędzie, ponieważ ściane grodziową można zmienić. A do zarejestrowania "anglika" po przekładce potrzeba jest badanie techniczne zerowe i jak przekładka będzie dobrze zrobiona i wszystko będzie ok to diagnosta nam wystawi papiery.

A opinii rzeczoznawcy nie musimy mieć, chyba że diagnosta będzie chciał od Ciebie, ale i tak jak oddajesz samochód na przekładkę w dobre ręce to już oni jadą nim na przegląnd i masz gotowe papiery do wydziału komunikacji.

Ps. Wskaż mi wydział komunikacji który mi zarejestruje samochód z kierownicą po prawej i jakoś to udokumentuj na forum, bo z tego co wiem to komisja europejska domaga się dopiero tego od PL
Kakti_88
Nowicjusz
 
Posty: 32
Miejscowość: Pułtusk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tory testowe Toyoty
    Prototyp każdego modelu Toyoty pokonuje co najmniej milion mil, nim trafi na taśmę produkcyjną. Większość testów odbywa się na torach w Belgii, Japonii i USA. Przedstawiamy miejsca, gdzie auta Toyoty są poddawane ekstremalnym ...