Przesiadka na coś nowszego, czy warto?

26 Wrz 2011, 21:15

Witam.

Aktualnie posiadam Renault 19, 93r. Autko Benzyna + Gaz. Jestem w trakcie sprzedaży tego samochodu i chciałem kupić coś w okolicach 5000-5500zł.

Zastanawiam się czy przy kupnie nowszego auta zauważę jakąś różnicę w komforcie i jakości. Bardzo proszę o jakieś rady. Jeżeli jest to opłacalna inwestycja to czytając forum, polecane marki w tej cenie wpadły mi w oko takie oto oferty:

Nissan Primera
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Opel Vectra
Daewoo Lanos
Volkswagen Polo
Fiat Bravo
Nissan Almera
[link do oferty na Allegro wygasł]
Rover 200

Jestem studentem więc zależy mi na małym spalaniu oraz w miarę komfortowej jeździe. Ważna jest też awaryjność, oczywiście w takich autkach, które mają już swoje lata może się coś popsuć. Byle by nie psuło się zbyt często. Najbardziej w oko wpadł mi Nissan Primera oraz Rover 200, tyle tylko, że nie wiem ile taki Rover potrafi spalić.

Z góry dziękuję wszystkim za rady oraz wszelaką pomoc.
konradinho
Nowicjusz

Miejscowość: Rzeszów

26 Wrz 2011, 21:36

To już sam, musisz rozważyć, Ile jesteś w stanie odłożyć, ile jeszcze zostało ci studiów, czy dotychczasowe auto się psuje, nigdy nie wiesz co kupisz, każde z tych aut będzie wymagało dołożenia pewnej kwoty, pytanie jest jakiej :?: Jeżeli nie masz dostępu do taniej ropy to proponuję benzynę+gaz, zawsze pare złotych zostanie. A co myślisz o mercedesie 190, auto starsze ale charakterne [link do oferty na Allegro wygasł]
kosior898
Początkujący

Miejscowość: Leżajsk

26 Wrz 2011, 21:50

Dziękuję bardzo za zainteresowanie.

To już sam, musisz rozważyć, Ile jesteś w stanie odłożyć, ile jeszcze zostało ci studiów, czy dotychczasowe auto się psuje, nigdy nie wiesz co kupisz, każde z tych aut będzie wymagało dołożenia pewnej kwoty, pytanie jest jakiej Jeżeli nie masz dostępu do taniej ropy to proponuję benzynę+gaz, zawsze pare złotych zostanie.