Przesiadka z R19 - ekonomiczne auto 9-10tys.

19 Gru 2012, 21:12

Witam.

Jeszcze do wczoraj byłem posiadaczem Renault19, autko było moim pierwszym w karierze, sprawowało się jak to takie starsze autka raz lepiej raz gorzej. Teraz przyszedł czas na zmiany. Poszukuję auta, które będzie rozsądne ekonomicznie ;) Jestem studentem, na uczelnie dojeżdżam autobusem ale czasami zdarzy się, że potrzeba pojechać autkiem. Do tego trzy razy w tygodniu pokonuję trasę około 30km na treningi. Jak więc widać nie są to jakieś spore odległości.

Co mi się podoba?

Najbardziej GolfIV nie wiedzieć czemu ;) Z tego co się orientowałem w rynku to ani w dieslu ani w gazie takiego egzemplarzu w miarę zadbanego nie dostanę do podanej kwoty w temacie.

Poza tym co rzuciło mi się w oczy:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ogólnie od autka oczekuję tak jak wcześniej wspomniałem "ekonomiczności", jak już wydaję też wszystkie zarobione pieniądze to chciałbym aby autko miało też klimatyzację.

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie i porady.

Pozdrawiam ;)
konradinho
Nowicjusz

Miejscowość: Rzeszów

20 Gru 2012, 03:27

Widzę,że celujesz raczej w rozmiar kompaktu..?
Ekonomicznośc auta,to nie tylko spalanie ale koszty napraw i to w jakim faktycznie stanie znajdziesz auto.
Stilo ma drogie części. Fabia ma dobre zawieszenie ale jest ciasna w środku (z tył jest tragedia). Po kupnie Fabii z SDI,po miesiącu będziesz żałował że to nie TDI... :)
Megane ja się trafi... Trzeba zwracać uwagę na korozję ale też na to czy dany egzemplarz jest zadbany mechanicznie i na bieżąco był naprawiany. To ważne w przypadku tego auta.
Oczywiście Astra byłaby wyborem optymalnym ale znajdź dobrą Astrę... To tak jak z dobrym Golfem IV... Zadbanych naprawdę będzie niewiele,choć aut do sprzedaży jest sporo.
Są jeszcze auta mnie popularne ale jak zadbane ,to dlaczego nie..? Mam na myśli Focusa,Lanosa z lpg,Punto II z 1,2.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ