REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wygląda to tak jak by zapinał się "lock-up" który jest stosowany w skrzyniach z klasycznym konwerterem hydrokinetycznym czy jest on w s-tronic'u tego nie wiem ale sytuacja którą opisujesz podsunęła mi takie rozwiązanie.Rbs1990 napisał(a):gdy wejdzie 7my bieg przy predkosci ok 100 km/h obroty spadaja jak by dwa razy najpierw lekko raz ze zmiana na ekranie z d6 na d7 a za ulamek sekundy drugi raz wraz z praca silnika.
Podczas wyprzedzania rozpędzasz samochód i wtedy jeżeli to faktycznie taka funkcja jak lock-up to ona się nie zapnie. Dzieje się to tylko wtedy gdy jedziesz już ze stałą prędkością.Rbs1990 napisał(a):Wlasnie jechalem po zone do pracy i wyprzedzalem tira bieg z 6 na 7 zmienil sie przy predkosci ok 120 km/ h i nie wystapil powyzej opisany objaw