REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Haczykiem jest mniejsza ładowność przyczepki bo musisz mieć tyle ile masz w dowodzie. Inaczej nie będziesz mógł z nią jeździć.Matt0x napisał(a):Pytanie czy takie rozwiązanie jest ok i nie ma tu żadnych haczyków?
Hak holowniczy możesz więc zamontować samodzielnie, jeżeli Twój samochód jest do tego przystosowany. Pamiętaj jednak, że musisz zgłosić montaż haka holowniczego do Stacji Kontroli Pojazdów i do Wydziału Komunikacji. Nie zawsze montaż jest prosty nie wspominając o odpowiednim podpięciu gniazda pod zasilanie. Jednak jak czujesz się na siłach to nie ma tu z tego co wiem żadnych przeciwwskazań.Matt0x napisał(a):Druga sprawa to montaż haku
Tu może to utrudnić trochę montaż z racji dostępu, a co do czujników to po prostu przy cofaniu z przyczepką będziesz musiał je wyłączać i tyle.Matt0x napisał(a):Dodam tylko, ze auto ma instalację LPG w kole i czujniki cofania, fabryczne.
Rokiko napisał(a):Haczykiem jest mniejsza ładowność przyczepki bo musisz mieć tyle ile masz w dowodzie. Inaczej nie będziesz mógł z nią jeździć.Matt0x napisał(a):Pytanie czy takie rozwiązanie jest ok i nie ma tu żadnych haczyków?Hak holowniczy możesz więc zamontować samodzielnie, jeżeli Twój samochód jest do tego przystosowany. Pamiętaj jednak, że musisz zgłosić montaż haka holowniczego do Stacji Kontroli Pojazdów i do Wydziału Komunikacji. Nie zawsze montaż jest prosty nie wspominając o odpowiednim podpięciu gniazda pod zasilanie. Jednak jak czujesz się na siłach to nie ma tu z tego co wiem żadnych przeciwwskazań.Matt0x napisał(a):Druga sprawa to montaż hakuTu może to utrudnić trochę montaż z racji dostępu, a co do czujników to po prostu przy cofaniu z przyczepką będziesz musiał je wyłączać i tyle.Matt0x napisał(a):Dodam tylko, ze auto ma instalację LPG w kole i czujniki cofania, fabryczne.