Przyda się wszystkim poszukującym ,,igiełek,,

02 Lut 2017, 08:39

GorącyMarian napisał(a): Silniki do wymiany po 80 tyś km (Renault/Dacia) / 150 tyś km (Vag).
a to bardzo ciekawe? :sly: Mozesz podac jakies przyklady konkretnych modeli?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16723
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Lut 2017, 09:17

Np. Logan/Lodgy 1.2 LPG(montaż w ASO) - płyn chłodniczy wypłukiwał materiał z głowicy i zapychał osadem nagrzewnicę. Kompletny silnik do wymiany (dwa auta)

Logan 1.2 LPG (też ASO) serwis przy przegladach okresowych nie sprawdzał luzu zaworowego i przy 140 tyś chodził jak stary diesel. Po 2 miesiącach walki i interwencji importera wymienili silnik.

Fakt, że auta na Taxi i lekko nie mają ale nie ważne. Przykładów jest pełno. Nie o tym temat.
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 221
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Fiat Tipo SW 2017
Silnik: 1,4 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

02 Lut 2017, 12:17

GorącyMarian napisał(a):Logan 1.2 LPG (też ASO) serwis przy przegladach okresowych nie sprawdzał luzu zaworowego i przy 140 tyś chodził jak stary diesel.
no tutaj wady konstrukcyjnej nie widze, poza tym w kazdej marce zdarzy sie cos na gwarancji.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16723
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Lut 2017, 12:54

To przejmuj leasingi trzech chłopa którzy wiedzą, że auta nie wytrzymają do końca leasingu (około 350 tyś. km), a nie mądruj się na forum. Bo to, że auta robione dziś nie są tak trwałe jak chociaż te 15 lat temu to wszyscy wiemy.
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 221
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Fiat Tipo SW 2017
Silnik: 1,4 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

02 Lut 2017, 18:04

GorącyMarian napisał(a):To przejmuj leasingi trzech chłopa którzy wiedzą, że auta nie wytrzymają do końca leasingu (około 350 tyś. km
no 350k to nie 80 :!: Ja się nie madruje tylko nie lubię jak ktoś komuś głowę zaprząta takim gadaniem. Naczytają się takich głupot jeden z drugim i potem chodzą i gadaja. I wyceniaja swoje zgnite gulfy III na 10k bo przecież to nie zawodne.
GorącyMarian napisał(a):Bo to, że auta robione dziś nie są tak trwałe jak chociaż te 15 lat temu to wszyscy wiemy.
no z tym akurat się zgodzę
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16723
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Lut 2017, 12:25

podłączę się i ja do tematu fiat GP [link do Sprzedajemy wygasł]
panczos
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 03 03 1989
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: opel Vectra C 150Km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Historia TECHNOLOGII SKYACTIV Mazdy
    Na czym polega technologia SKYACTIV Mazdy wyjaśniamy poniżej: - Technoligia SKYACTIVE-G - Technoligia SKYACTIVE-D Luty 2012 : Mazda CX-5, pierwszy z serii nowych modeli Mazdy ze wszystkimi elementami TECHNOLOGII SKYACTIV ...
    System odzyskiwania energii kinetycznej - KERS
    Firma Volvo Car Group zakończyła obszerne testy drogowe systemu odzyskiwania energii kinetycznej – KERS. Rdzeniem tego rozwiązania jest koło zamachowe z włókna węglowego. KERS jest lekki, wydajny, obniża spalanie, ...